خرید سنگ
to top

طرح های اشتغال زایی 300 میلیونی سهیم شو


1759
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 24 ثانیه

با سرمایه گذاری در طرح های کسب و کار خانگی سهیم شو، کسب و کاری را راه اندازی کنید که تمامی سرمایه شما بدون ریسک و ضرر مالی، به سود تبدیل شده و بالاترین کارآیی را از سرمایه خود داشته باشید.



با 300 میلیون سرمایه چه کسب و کاری پرسود تر است؟

با سایت ایران فکتوری بهترین سایت برای درج آگهی فروش کارخانه همراه باشید. اگر دنبال شروع یک کسب و کار خانگی موفق هستید همین الان دست بکار شوید. مشاغل خانگی جزء‌ ایده هایی است که اکثر افراد جامعه در برمانه های بلند مدت خود به آن فکر میکنن. اما دغده زندگکی امروزه و سرمایه ناکافی از جمله مواردیست که تحقق آنها را به تعویق می رساند یا کنسل می کند. به اندازه تمامی افراد جامعه می توان ایده کارآفرینی و مشاغل خانگی معرفی نمود، اما اینکه کدام ایده سوددهی مناسبی دارد یا به فروش موفق منجر می شود، محدود می باشد. راه اندازی مشاغل خانگی ریسک کمتری دارد و در صورت شکست ضرر کمتری برای صاحب کسب و کار به همراه خواهد داشت.

اما همین کسب و کار اگر با برنامه و زیر نظر کاشناسان متخصص ترسیم شده و محقق کردد، نه تنها ضرری متحمل نخواهید شد، بلکه پرسود و بسیار کارآمد خواهد بود. ما در شرکت سهیم شو برای تحقق ایده های برتر کسب و کار کوچک خانگی قدم اول را برداشته ایم و بعنوان حامی کنار شما هستیم، تا بتوانیم ایده های شما را به واقعیت تبدیل نماییم. شما می توانید با هر میزان سرمایه کسب و کار خودتان را شروع کنید. برای شروع کسب و کار خانگی خود با کارشناسان ما در مشورت کنید تا کارشناسان کسب و کار موفقی را با بهترین برنامه ریزی و از ابتدا تا فروش محصولات برای شما ترسیم کنند.

مزایای راه اندازی کسب و کار خانگی با سهیم شو

  • برنامه ریزی ها با خودتان است و آزادی عمل بیشتری دارید.

  • کسب و کار کوچک خانگی درصد ریسک کمتری دارد.

  • درصد موفقیت در این نوع کسب و کار بیشتر است.

  • با توجه باینکه این نوع کسب و کارها با توجه به فضای خالی در دسترس شما ایجاد می شود، دردسرهای اجاره یا خرید دفاتر یا مغازه را ندارد.

  • تا زمانی که بازار را تحلیل کرده و میزان فروش ماهیانه تثبیت شود نگرانی حقوق کارمندان را نخواهید داشت.

  • در هر فضایی کسب و کار پیشنهادی وجود دارد

  • با توجه به آب و هوا و نیاز بازار هر استان می توانید کسب و کار مناسب آن منطقه را ایجاد کنید.

  • مشاغل کار آفرینی زود بازده و پر سود هستند.

  • برنامه ریزی ها ساده تر است و نیاز به عجله در کار ندارید.

لیست طرح های اشتغال خانگی زود بازده سهیم شو با 300 میلیون تومان

1- بسته بندی انواع مواد پودری در احجام بالا

اطلاعات در حال بروزرسانی می باشد...

2- بسته بندی انواع کود پودری در احجام بالا

اطلاعات بزودی تکمیل خواهد شد...

3- بسته بندی انواع مایعات در احجام بالا

اطلاعات در حال تکمیل می باشد...

روند کار تولید در خانه سهیم شو

طرح های مطرح شده با میزان سرمایه 300 میلیون با توجه به نرخ دستگاه های مورد نیاز، بسیار مقرون به صرفه و سودآور هستند. چون بدون در نظر گرفتن سود و کارمزد برای شما خریداری شده و تمامی پول شما به سرمایه تبدیل شده و مستقیمأ وارد کار می شود. همانطور که قبلأ در مقالات سهیم شو بیان کردیم، شرکت خود متضمن فروش محصولات شماست. قطعأ نگران فروش محصولات طرح های کسب و کار سهیم شو نخواهید بود. بعد از بررسی شرایط و با توجه به شهر و استان محل سکونتتان، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و بهترین پیشنهاد از میان طرح های موجود را به شما ارائه می دهند.

بعد از عقد قرارداد مابین شرکت سهیم شو و سرمایه گذار، دستگاه های شما خریداری شده و توسط کارشناسان مجموعه در محل مورد نظر نصب و راه اندازی شده و نحوه کار با دستگاه ها به شما آموزش داده می شود. با توجه به مفاد قراداد، مواد اولیه مورد نیاز، بهمراه پاکت های لیبل شده بصورت آماده در اختیار متقاضی قرار داده می شود تا طی فرآیند مشخص شده بسته بندی انجام شود.

اطلاعات در حال بروزرسانی می باشد...

روند کار تولید در خانه سهیم شو 

کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...