خرید سنگ
to top

استخدام بازاریاب در شرکت سهیم شو


740
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 3 ثانیه

شرکت سهیم شو جهت فروش محصولات تولیدی خود در سرتاسر کشور، با علاقمندان در زمینه فروش و بازاریابی در قالب شرایط تعریف شده همکاری می نماید.



استخدام بازاریاب در شرکت سهیم شو

سایت ایران فکتوری از شما دعوت می نماید تا با ادامه مطلب همراه ما باشید. ایده های زیادی برای شروع یک کار کوچک خانگی وجود دارد. ایده هایی بسیار خلاقانه و پرسود که می توان با بکارگیری فضای خالی موجود در منازل پیاده نموده و یک کسب و کار موفق را راه اندازی نمود. کسب و کارهای کوچک خانگی در چند سال اخیر نسبت به سایر مشاغل دولتی و صنعتی رشد چشم گیری داشته اند. این مشاغل بصورت زودبازده و با درصد ریسک کمتر می باشند.

ما در شرکت سهیم شو برای تحقق ایده های برتر کسب و کار کوچک خانگی قدم اول را برداشته ایم تا بتوانیم در تبدیل این ایده های ناب خلاقانه بعنوان یک حامی در تمامی مسیر کنار شما باشیم. شما می توانید با هر میزان سرمایه کسب و کار خودتان را شروع کنید. برای شروع کار، با مشاوره تخصصی شرکت سهیم شو در ارتباط باشید. کارشناسان ما سرتاسر مسیر را از ابتدا تا فروش محصولات تولیدی خودتان برای شما ترسیم می کنند تا با بهترین برنامه ریزی و نقشه راه ترسیم شده به تحقق هدف خود بپردازید. در صورت تمایل به همکاری در سرتاسر کشور با شماره 09198133354 تماس بگیرید.

بازاریاب سهیم شو

شرکت سهیم شو در نظر دارد در کنار ارائه تمامی طرح های کسب و کار خانگی از علاقمندان در بخش فروش و بازاریابی محصولات شرکت برای همکاری دعوت بعمل می آورد. چنانچه سرمایه کافی برای مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های سهیم شو را ندارید، می توانید در بخش فروش و بازاریابی محصولات ما با ما همکاری کنید. برای این منظور می بایست مبلغ 10 میلیون تومان سرمایه اولیه در اختیار داشته باشید و طی عقد قرارداری با شرکت سهیم شو، این مبلغ را بصورت ضامن قرار داده و به میزان اعتبار سرمایه خود، از محصولات شرکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا اقدام به فروش محصولات نمایید. در پایان هر دوره فروش پورسانت سود حاصله از فروش به شما اختصاص داده خواهد شد.

چگونه با 10 میلیون استخدام شوم؟

همانگونه که قبلأ هم گفته شد مبلغ شما به عنوان سرمایه خرید و متضمن فروش شما وارد کار خواهد شد. طبق قرارداد رسمی که میان شرکت و شما بعنوان بازاریاب شرکت سهیم شو به امضاء خواهد رسید، به میزان اعتبار سرمایه وارد شده، چندین کارتن از محصولات در اختیار شما قرار داده می شود تا اقدام به فروش محصولات آنها نمایید. و برحسب پورسانت مشخص شده در قرارداد، از سود فروش حاصله پورسانت بشما تعلق گرفته و پرداخت می شود.

چگونه بازاریاب سهیم شو شوم؟

شما می توانید با در اختیار داشتن سرمایه 10 میلیون تومان بعنوان ضامن تحویل محصولات شرکت، بعنوان بازاریاب شرکت سهیم شو استخدام شوید و با همکاری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما درتماس باشید.

درآمد بازاریاب سهیم شو چقدر است؟

با همکاری با شرکت سهیم شو در فروش محصولات می توانید به درآمد بالایی دست یابید. شما می توانید هم بصورت حضوری و میدانی و هعم بصورت فروش اینترنتی و آنلاین در شبکه های اجتماعی به فروش محصولات شرکت بپردازید و به حداقل درآمد روزانه 500 هزار تومان برسید. این میزان درآمد کمترین میزان دریافتی روزانه شما خواهد بود. با معرفی و شناساندن محصولات ما به مشتریان می توانید درآمد بالایی کسب کنید و کسب و کار خود را ارتقاء بخشید. با ما در تماس باشید.

درآمد بازاریاب سهیم شو چقدر است؟

بازاریاب- بازاریاب سهیم شو- استخدام بازاریاب در شرکت سهیم شو- استخدام بازاریاب- درآمد بازاریاب- درآمد بازاریاب سهیم شو- کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...