خرید سنگ
to top

پیشنهاد شغلی پردرآمد سهیم شو با 150 میلیون


3683
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 42 ثانیه

کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو- شغل 150 میلیونی- شغل مناسب با 150 میلیون- کسب و کار خانگی با 150 میلیون- شغل زود بازده خانگی- شغل پردرآمد 150 میلیونی- شغل زود بازده 150 میلیونی



پیشنهاد شغلی پردرآمد سهیم شو با 150 میلیون

برای اینکه بتوانید با این میزان سرمایه کسب و کار خودتان را شروع کنید و سرمایه اولیه خود را چند برابر کنید می توانید با شرکت سهیم شو شروع به همکاری کنید. همانطور که در تمامی طرح های سهیم شو گفتیم برای شروع کسب و کار خودتان علاوه بر سرمایه، اهمیت داشتن مکان مناسب را دست کم نگیرید. برای شروع کسب و کارهای کوچک بدون داشتن مکان مناسب متحمل ضرر خواهید شد. چرا که تا زمینی که کسب و کار شما روتین شده، با روال کار آشنا شوید، مشکلات را برطرف کرده و کسب و کار طبق روال منظم وارد چرخه تولید شود، بجای اینکه بر کار متمرکز شوید درگیر اجاره سنگین مکان تولیدی خواهید شد و بدون اینکه به سوددهی رسیده باشید متحمل ضرر و خرج خارج از برنامه اصلیتان خواهید شد.

پس در کنار مدیریت سرمایه، اهمیت مکان مناسب جهت شروع کسب و کارتان را نادیده نگیرید. برای ادامه مسیر انتخاب کسب و کار مناسب و زودبازده با توجه به محیط جغرافیایی شما، به دنبال آن خرید دستگاه های مناسب خرید تولید با قیمت مناسب، تامین مواد اولیه برای بسته بندی، تامین پاکت های بسته بندی شرکتی، فروش محصولات و هرآنچه که دغدغه شما برای شروع یک کسب و کار موفق خانگیست را به کارشناسان شرکت سهیم شو بسپارید. مشاوران متخصص شرکت سهیم شو با بهره گیری از دانش روز دنیا و تسلط بر بازار فروش بهترین مسیر را برای تحقق ایده کسب و کار شما بصورت هدفمند ترسیم کرده و در سرتاسر مسیر پشتیبان شما خواهند بود. با سایت تبلیغاتی ایران فکتوری بهترین سایت برای فروش کارخانه در ارتباط باشید.

مزایای کسب و کارهای کوچک سهیم شو

  • برنامه ریزی ها با خودتان است و آزادی عمل بیشتری دارید.

  • کسب و کار کوچک خانگی درصد ریسک کمتری دارد.

  • درصد موفقیت در این نوع کسب و کار بیشتر است.

  • با توجه باینکه این نوع کسب و کار ها با توجه به فضای خالی در دسترس شما ایجاد می شود، دردسرهای اجاره یا خرید دفاتر یا مغازه را ندارد.

  • تا زمانی که بازار را تحلیل کرده و میزان فروش ماهیانه تثبیت شود نگرانی حقوق کارمندان را نخواهید داشت.

  • در هر فضایی کسب و کار پیشنهادی وجود دارد

  • با توجه به آب و هوا و نیاز بازار هر استان می توانید کسب و کار مناسب آن منطقه را ایجاد کنید.

  • مشاغل کار آفرینی زود بازده و پر سود هستند.

  • برنامه ریزی ها ساده تر است و نیاز به عجله در کار ندارید.

مزایا و معایب کسب و کارهای کوچک سهیم شو

لیست طرح های اشتغال خانگی زود بازده سهیم شو با 150 میلیون تومان

1- بسته بندی انواع کود پودری در خانه

در میان انواع کودها، با این میزان سرمایه می توانید به خرید دستگاه های بسته بندی پودری بپردازید. کودهای پودری با راحتی با استفاده از دستگاه های در نظر گرفته شده بسته بندی شده و برای فروش آماده می شوند. این طرح یکی از طرح های پرسود و زودبازده سهیم شو می باشد.

2- بسته بندی انواع کافی میکس در خانه

بسته بندی انواع کافی میکس ها هم مطابق با بسته بندی کودهای پودریست. روال کار به همان ترتیب می باشد و به سادگی قابل انجام و توسعه است.

3- بسته بندی ادویه جات در خانه

بسته بندی ادویه جات نیز به همان صورت که در مطالب فوق گفته شد، قابل اجراست.

4- بسته بندی کود مایع در خانه

یکسرس از کودهای موجود برای استفاده در رشد و تقویت گل های آپارتمانی بصورت مایع وجود دارند. این کودها را نیز می توانید با خریداری دستگاه های مجهز خانگی بسته بندی و راهی بازار فروش کنید.

5- بسته بندی سس در خانه

دستگاه بسته بندی مایعات ساشه ای بهترین گزینه برای بسته بندی سس های تک نفره و ساشه ایست. این طرح به سادگی هرچه تمام تر قابل اجراست. با این میزان سرمایه در محیط مد نظر خودتان می توانید این کسب و کار را شروع کنید.

6- بسته بندی مواد غذایی مایع در خانه

روند کار این طرح مشابه بسته بنی کود مایع در خانه است.

7- کره گیری انواع مغز ها در خانه

با استفاده از دستگاه کره ساز خانگی می توانید مراحل کره گیری انواع مواد غذایی مانند بادام زمینی و سایر مغزها را در خانه انجام داده و به بسته بندی و فروش آن بپردازید.

مراحل کار با شرکت سهیم شو

طرح های ذکر شده به ترتیب اولویت و بازار فروش می باشند. تمامی طرح ها از نظر میزان فروش و تقاضای بازار بررسی شده و کارشناسان ما در شرکت سهیم شو با توجه به تضمین میزان فروش اقدام به پشتیبانی طرح ها کرده اند. به همین خاطر از زمانی که اولویت طرح های پیشنهادی خود را مشخص می کنید و قدم به قدم با کارشناسان سهیم شو پیش می روید، قطعأ نگران فروش محصولات طرح های کسب و کار سهیم شو نخواهید بود.

بعد از بررسی شرایط متقاضی و عقد قرارداد مابین متقاضی و شرکت سهیم شو و خرید و راه اندازی دستگاه ها از جانب کارشناسان شرکت، با توجه به گستره فعالیت شرکت انواع مواد اولیه مورد نیاز برای طرح های فوق الذکر بهمراه پاکت های لیبل شده آماده در اختیار متقاضی قرار داده می شود تا بصورت کاملأ مکانیزه بسته شوند. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر کافیست با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات در حال بروزرسانی می باشد...

مراحل کار با شرکت سهیم شو

کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو- شغل 150 میلیونی- شغل مناسب با 150 میلیون- کسب و کار خانگی با 150 میلیون- شغل زود بازده خانگی- شغل پردرآمد 150 میلیونی- شغل زود بازده 150 میلیونی



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...