خرید سنگ
to top

اشتغال خانگی با سرمایه کم در سهیم شو


620
زمان مطالعه: 4 دقیقه, 32 ثانیه

کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو- کار با سرمایه کم-راه اندازی کارگاه با سرمایه کم- راه اندازی کارگاه با کمترین سرمایه- راه اندازی کار در خانه با کمترین سرمایه



اشتغال خانگی با سرمایه کم در سهیم شو

کار در خانه و راه اندازی یک کسب و کار خانگی پردرآمد تصمیمی است که خیلی ها تمایل دارند به انجام برسانند. اما این تصمیم برای اینکه جامه عمل بپوشد و درآمدزایی کند نیازمند برنامه ریزی و مشاوره با افراد متخصص در این زمینه است. کسب و کارهای کوچک در کنار تمام مزایایی که دارد، میزان ریسک کمی دارد. سرمایه کمتری نیاز دارد و در صورت آشنا نبودن به بازار میزان ضرر کمتری متحمل می شوید و .....

برای شروع یک کسب و کار موفق مشاوره با تیم حرفه ای و متخصص در زمینه مشاغل خانگی کمک بسیار مهمی برای شما خواهد بود. کارشناسان شرکت سهیم شو با بهره گیری از تخصص و مهارت خود و با توجه به شناخت نیاز روز بازار بهترین پیشنهاد کار را با توجه به هر میزان سرمایه شما برایتان خواهند داشت. و که با توجه به امکانات موجود و سرمایه شما مسیر فعالیت را به نحوی برایتان ترسیم می کنند که بالاترین بازدهی و سودآوری را داشته باشید. برای شروع کسب و کار با سرمایه کم افکار مختلفی از جمله اینکه: از کجا شروع کنیم؟ چه دستگاهایی مورد نیاز است؟ چقدر سرمایه برای شروع کار نیاز داریم؟ مواد اولیه را از کجا تهیه کنیم؟ و ... در ذهن مرور می شود.

مشاوران متخصص شرکت سهیم شو آماده اند تا همه آنچه که باید در مورد کسب و کار اولویت بندی شده خود بدانید اعم از میزان سرمایه اولیه، سرمایه در گردش، دستگاه های متناسب با کسب و کار انتخابی شما، مواد اولیه مصرفی شما، مکان مناسب و تجهیزات مورد نیاز برای استارت فعالیت، نحوه چیدمان و پوشش مکان راه اندازی کسب و کار شما و ... را در قالب یک طرح توجیهی فراهم نموده و در هر مرحله با شما هستند تا بهترین عملکرد را داشته باشید. به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد تا با نگاهی روشن و هدفند در مسیر تولید گام بگذارید و کسب و کار موفقی را برای خود راه اندازی نمایید. با ایران فکتوری بهترین وبسایت تبلیغ و درج آگهی های فروش کارخانه در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی کسب و کار خانگی با سرمایه کم کافیست با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

مزایای کسب و کارهای کوچک سهیم شو

  • برنامه ریزی ها با خودتان است و آزادی عمل بیشتری دارید.
  • کسب و کار کوچک خانگی درصد ریسک کمتری دارد.
  • درصد موفقیت در این نوع کسب و کار بیشتر است.
  • با توجه باینکه این نوع کسب و کار ها با توجه به فضای خالی در دسترس شما ایجاد می شود، دردسرهای اجاره یا خرید دفاتر یا مغازه را ندارد.
  • تا زمانی که بازار را تحلیل کرده و میزان فروش ماهیانه تثبیت شود نگرانی حقوق کارمندان را نخواهید داشت.
  • در هر فضایی کسب و کار پیشنهادی وجود دارد
  • با توجه به آب و هوا و نیاز بازار هر استان می توانید کسب و کار مناسب آن منطقه را ایجاد کنید.
  • مشاغل کار آفرینی زود بازده و پر سود هستند.
  • برنامه ریزی ها ساده تر است و نیاز به عجله در کار ندارید.

لیست طرح های اشتغال خانگی زود بازده سهیم شو با سرمایه زیر 50 میلیون تومان

1- شرایط کسب و کار خانگی با 10 میلیون چگونه است؟

برای اینکه بتوانید با این میزان سرمایه کسب و کار خودتان را شروع کنید و سرمایه اولیه خود را چند برابر کنید می توانید با شرکت سهیم شو شروع به همکاری کنید. با سرمایه خود را می توانید محصولات تولید شده شرکت سهیم شو را با اندازه اعتبار سرمایتان خریداری کرده و بصورت میدانی یا همکاری با فروشگاه های مربوطه بفروش محصولات بپردازید. سود حاصله با شرایط توافقی میان فرد سرمایه گذار و شرکت سهیم شو پرداخت خواهد شد.

2- شغل خانگی با 20 میلیون چگونه است؟

یکی از پیشنهادات ما برای این میزان سرمایه، پیشنهاد همکاری با شرکت با شرایط مشابه شرایط 10 میلیونی می باشد.

یکی دیگر از طرح های پیشنهادی ما با این میزان سرمایه، بسته بندی خوراک جوندگان می باشد. مواد اولیه و پاکت های بسته بندی در اختیار شما قرار داده می شود و شما به بسته بندی آنها خواهید پرداخت. بعد از بسته بندی این محصولات وارد بازار فروش خواهد شد.

3- تولید در خانه با 30 میلیون چه شرایطی دارد؟

پیشنهادات مختلفی برای این میزان سرمایه برای شما داریم که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

  • بسته بندی کاغذ A4 در خانه

  • مونتاژ و بسته بندی قطعات الکترونیکی در خانه

  • بسته بندی خوراک جوندگان در خانه
  • بسته بندی خاک برگ در خانه

برای فعالیت در این زمینه هم مانند تمامی طرح های سهیم شو نیاز به فضای مناسب جهت نگهداری و انبار مواد اولیه دارد. بعد از تهیه فضای مناسب با فعالیتتان، سرمایه شما در این نوع از کسب و کارها صرف خرید مواد اولیه می شود. پاکت ها و بسته های مورد نظر به همراه مواد اولیه در اختیارتان قرار می گیرد و با توجه به روال کار تنظیم شده از سوی شرکت به بسته بندی و مونتاژ محصولات می پردازید.

4- تولید در خانه با 40 میلیون

برای این میزان سرمایه نیز می توانید مشابه شرایط سرمایه 30 میلیونی شروع بکار کنید. با این میزان سرمایه فقط میزان مواد اولیه و سرمایه در گردش شما برای راه اندازی کار بیشتر خواهد بود.

4- تولید در خانه با 40 میلیون

کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...