خرید سنگ
to top

با 50 میلیون چه شغلی راه بیندازم؟


906
زمان مطالعه: 7 دقیقه, 20 ثانیه

کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو- شغل 50 میلیونی- کسب و کار 50 میلیونی- کار آفرینی با 50 میلیون



10 طرح اشتغال سودآور با 50 میلیون

سالهاست که افرادی که نمیخواهند برای کسی کار کنند و تمایل ندارند زیر دست کسی باشند بدنبال کار آفرینی و شروع کسب و کار کوچک خانگی هستند. کسب و کارهای کوچک دردسر و درصد ریسک کمی دارد. سرمایه کمتری نیاز دارد. میزان نیروی کار کمتری نیاز دارد. حتی میتوان با تیم تیم خانوادگی شروع به کسب و کار کرد. و در صورت آشنا نبودن به بازار میزان ضرر کمتری متحمل می شوید. در ادامه مقاله با سایت ایران فکتوری بهترین و بروزترین وبسایت درج آگهی فروش کارخانه همراه باشید.

حال در نظر بگیرید که کسب و کار خود را زیر نظر کار مجرب و آشنا به بازار شروع کنید. فردی که بهترین پیشنهاد کار را با توجه به هر میزان سرمایه شما برایتان داشته باشد. کسب و کاری برایتان راه اندازی کنید که با توجه به امکانات موجود شما شروع شده و به میزان سرمایه شما برنامه ریزی و تنظیم شود. شرکت سهیم شو برای تمامی افرادی که بدنبال کار آفرینی با هر 50 میلیون سرمایه هستند بهترین پیشنهادات را داشته و از شروع تصمیم به کار آفرینی تا راه اندازی خطوط تولیدی کسب و کار، کنار شما خواهد بود. شما می توانید کسب و کار خود را زیر نظر کارشناسان شرکت سهیم شو پایه گذاری کنید و قدم به قدم با نظر کارشناسان ما به هدف خود نزدیک تر شوید.

برای شروع کسب و کار با سرمایه کم افکار مختلفی از جمله اینکه: از کجا شروع کنیم؟ چه دستگاهایی مورد نیاز است؟ چقدر سرمایه برای شروع کار نیاز داریم؟ مواد اولیه را از کجا تهیه کنیم؟ و ... کارشناسان ما در شرکت سهیم شو آماده اند تا همه آنچه که باید در مورد کسب و کار اولویت بندی شده خود بدانید اعم از میزان سرمایه اولیه، سرمایه در گردش، دستگاه های متناسب با کسب و کار انتخابی شما، مواد اولیه مصرفی شما، مکان مناسب و تجهیزات مورد نیاز برای استارت فعالیت، نحوه چیدمان و پوشش مکان راه اندازی کسب و کار شما و ... را در قالب یک طرح توجیهی فراهم نموده تا مسیر فعالیت شما را برایتان ترسیم نمایند و بدانید در کدام مرحله چگونه باید عمل کنید. صفر تا صد مسیر فعالیت شما توسط تیم مشاوران متخصص سهیم شو ترسیم خواهد شد و به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد تا با نگاهی روشن و هدفند در مسیر تولید گام بگذارید و کسب و کار موفقی را برای خود راه اندازی نمایید.

مزایای کسب و کارهای کوچک سهیم شو

  • برنامه ریزی ها با خودتان است و آزادی عمل بیشتری دارید.

  • کسب و کار کوچک خانگی درصد ریسک کمتری دارد.

  • درصد موفقیت در این نوع کسب و کار بیشتر است.

  • با توجه باینکه این نوع کسب و کار ها با توجه به فضای خالی در دسترس شما ایجاد می شود، دردسرهای اجاره یا خرید دفاتر یا مغازه را ندارد.

  • تا زمانی که بازار را تحلیل کرده و میزان فروش ماهیانه تثبیت شود نگرانی حقوق کارمندان را نخواهید داشت.

  • در هر فضایی کسب و کار پیشنهادی وجود دارد

  • با توجه به آب و هوا و نیاز بازار هر استان می توانید کسب و کار مناسب آن منطقه را ایجاد کنید.

  • مشاغل کار آفرینی زود بازده و پر سود هستند.

  • برنامه ریزی ها ساده تر است و نیاز به عجله در کار ندارید.

مزایا و معایب کسب و کارهای کوچک سهیم شو

با سرمایه 50 میلیون چه شغلی میشه زد؟

یکی از طرح های شرکت سهیم شو شروع کسب و کار خانگی با سرمایه 50 میلیون تومان می باشد. برای شروع فعالیت در این زمینه ابتدا باید توجه داشته باشید که یک مکان مناسب جهت استقرار دستگاه در نظر داشته باشید و با در اختیار داشتن سرمایه 50 میلیونی نسبت به راه اندازی طرح مد نظر اقدام نمایید. در ادامه مقاله طرح هایی را بیان می کنیم که شما می توانید با این میزان سرمایه راه اندازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و زمینه راه اندازی کسب و کار با 50 میلیون با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

1- بسته بندی خاک برگ

خاک برگ یکی از خاک های پر طرفداربرای مصارف خانگی خصوصأ گل های آپارتمانی می باشد که از پوسیدن و تجزیه شدن برگ، شاخه و ریشه ی انواع درخت ، برگ قیچی شده چمن ها و ... حاصل می شود. خاک برگ بسیار سبک و با نفوذپذیری بالاست که قابلیت تهویه بسیار مطبوعی برای گیاهان فراهم می کند. اما برای گیاهان ارزش غذایی ندارد. برای راه اندازی این طرح ابتدا باید یک مکان مناسب با متراژ کاربردی برای نگه داری مواد اولیه یعنی همان خاک برگ فله را فراهم کنید. مواد اولیه کار شما بهمراه کیسه های بسته بندی طراحی شده از طرف شرکت برایتان ارسال می شود. در انتهای کار با ایجاد یک تیم کاری با برنامه ریزی منظم در ساعت کاری مشخص شده می توانید اقدام به بسته بندی خاک برگ نمایید. سرمایه مطرح شده در این طرح صرف تهیه مواد اولیه و خرید دستگاه بسته بندی می شود.

2- تهیه و تولید انواع کود شیمیایی و حتی محصولات خوراکی بصورت قرص

مصرف انواع کود شیمیایی و ارگانیک رای گیاهان بخصوص گل های آپارتمانی ضروری است. زیرا گیاه در مراحل مختلف رشد خود نیاز به یکسری مواد مغزی دارد که بطور طبیعی در خاک موجود نیست و باید برای آنها تأمین شود. کودرسانی دقیق و مناسب به انواع گیاهان باعث زیبایی، طراوت و باروری بیشتر گیاه می شود. درمیان انواع مختلف محصولات کودی موجود در بازار قرص های کودی بدلیل سهولت در استفاده کارایی بیشتـری نسـبت به انواع دیگر دارند زیرا دیگر نیاز به تنظیم مقدار مصرفی ندارد و برحسب گرم مشخص شده محصول قرصی تنها کافیست در آب حل کرده و گیاه را آبیاری کنید. با توجه به سرمایه مورد نیاز اگر می خواهید در این زمینه کسب و کار خود را شروع کنید بفکر یک مکان مناسب باشید تا بتوانید دستگاه خط تولید را در آنجا قرار دهید.

بعد از آن خریداری و تهیه مواد اولیه برای راه اندازی خط تولید از طرف شرکت سهیم شو در اختیار شما قرار خواهد گرفت. سرمایه ای 50 میلیونی در این شغل صرف خرید دستگاه و تأمین مواد اولیه می شود. با توجه به زمان بندی که شرکت سهیم شو برای شما انجام می دهد می توانید از فضا و سرمایه خود بالاترین سود را برده و یک کسب و کار سودآور راه اندازی کنید. با شروع این کار شما می توانید علاوه بر انواع کود به تهیه و بسته بندی انواع قرص قهوه و مواد پودری دیگر بپردازید.

3- روغن گیری

بسیاری از محصولات غذایی و گیاهان طبیعی دارای روغن های ارگانکی درمانی هستند که کاربرد زیادی در زندگی روزمره افراد و مصارف طبی دارند که از جمله آنها می توان به تخمه آفتابگردان، کنجد، سیاهدانه، بادام زمینی، فندق و ... ارشاره کرد. با توجه به تقاضای بازار و رونق بخش روغن گیری دانه های روغنی می توانید به زوغن گیری بعنوان یک حرفه سودآور نگاه کنید. برای این منظور نیز باید مکان را در نظر بگیرید. زیرا بازهم باین نکته اشاره می کنیم که برای هر کدام از طرح های مطرح شده داشتن فضای مناسب یکی از اصول اساسی در کار است.

تا زمانیکه مکان مناسب برای شروع کسب و کار نداشته باشید نمی توانید شرایط استاندارد تولید و بسته بندی را داشته و با آسودگی خیال به توسعه کسب و کار خود بپردازید. بعد از در نظر گرفتن مکان مناسب برای تولید، با توجه به سرمایه در نظر گرفته شده در این مبحث یعنی 50 میلیون سرمایه اولیه وارد مرحله خرید دستگاه و تأمین مواد اولیه می شوید. با تهیه دستگاه و تأمین مواد مورد نیاز کار شما، خط تولید روغن گیری دانه های روغنی شروع شده و کم کم و با یادگیری ظرافت های کاری تبدیل به یک تولید کننده موفق در این زمینه خواهید شد.

4- تقطیر عرقیجات

همانطور که میدانید بسیاری از گیاهان موجود در طبیعت خاصیت دارویی دارند. با عرقگیری گیاهان دارویی مصرف آنها و نتیجه گیری از خواص آنها چندین برابر خواهد شد. عرقیجات همیشه بازار فروش خوبی داشته و متقاضی فراوانی دارد. یکی از طرح های کسب و کار با 50 میلیون تقطیر عرقیجات می باشد. مانند تمامی طرح های سهیم شو با خرید دستگاه و جایابی و راه اندازی آنها در محل مورد نظر شما می توانید شروع به فعالیت نمایید.

5- خشک و بسته بندی کردن میوه ها و سبزیجات

در چند سال اخیر میوه و سبزیجات خشک شده خواهان زیادی دارد. خشک کردن و بسته بندی انواع میوه ها را بکمک دستگاه های موجود می توانید انجام داده و وارد بازار کنید. طبق روند کار همیشگی شرکت سهیم شو برای فعالیت با میزان 50 میلیون سرمایه و دارا بودن مکان برای استقرار دستگاه، می توانید شروع به تولید میوه خشک و بسته بندی آنها نمایید.

اطلاعات در حال بروزرسانی می باشد.

3- روغن گیری

کسب و کار خانگی- کار تولیدی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- کارگاه تولیدی- مشاغل خانگی- مشاغل خانگی با سهیم شو- راه اندازی کار در خانه با سهیم شو- کار آفرینی- کار آفرینی با سهیم شو



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...