خرید سنگ
to top

بهترین مشاغل زود بازده با سهیم شو


1140
زمان مطالعه: 10 دقیقه, 54 ثانیه

کسب و کار خانگی- کار در خانه با سهیم شو- مشاغل خانگی سهیم شو- سهیم شو- طرح مشاغل سهیم شو- کسب و کار خانگی سهیم شو- کار در خانه- مشاغل زود بازده- مشاغل پرسود خانگی- کسب و کار کوچک با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- تولید در خانه با سرمایه کم- احداث کارگاه با سرمایه کم- کارگاه تولیدی با سهیم شو- کارگاه تولیدی با سرمایه کم- کارگاه تولیدی زود بازده



طرح های پیشنهادی کسب و کار سهیم شو

تعریف لغوی کسب و کار خانگی به سال ۱۹۷۸ برمیگردد. این تعریف بر اساس اینکه زنان آمریکایی در خانه چه می‌کنند ایجاد شد. در سال ۱۹۸۰ انجمن کار خانگی و تاجرین زن تأسیس شد تا بتواند با مسائل و مشکلاتی که در راه کسب و کارهای کوچک زود بازده وجود داشت مبارزه کند. از آن زمان به بعد همگام با رشد تکنولوژی، کارهای خانگی رشد چشمگیری داشت. شروع یک کار تولیدی کم سرمایه که بازده ای مناسبی داشته باشد. دغدغه بسیاری از افراد خصوصأ جوانان بیکار جاعمه می باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند تا کسب و کاری را راه اندازی کنند که خودشان صاحب کار بوده و بصورت مستقیم شروع به تولید کنند. اما معمولأ بخاطر اینکه سرمایه کافی ندارند و یا قادر به ریسک کردن نیستند منصرف می شوند. برای شروع کسب و کار با سرمایه کم افکار مختلفی به ذهن میرسد و اولین نکته ای که در این زمینه در ذهن دغدغه ایجاد می کند در این است که از کجا شروع کنیم؟ برای راه اندازی کسب و کار مد نظرمان چه دستگاهایی مورد نیاز است؟ چقدر سرمایه برای شروع کار نیاز داریم؟ مواد اولیه را از کجا تهیه کنیم؟ و ...

کارشناسان ما در شرکت سهیم شو آماده اند تا همه آنچه که باید در مورد کسب و کار اولویت بندی شده خود بدانید اعم از میزان سرمایه اولیه، سرمایه در گردش، دستگاه های متناسب با کسب و کار انتخابی شما، مواد اولیه مصرفی شما، مکان مناسب و تجهیزات مورد نیاز برای استارت فعالیت، نحوه چیدمان و پوشش مکان راه اندازی کسب و کار شما و ... را در قالب یک طرح توجیهی فراهم نموده تا مسیر فعالیت شما را برایتان ترسیم نمایند و بدانید در کدام مرحله چگونه باید عمل کنید. صفر تا صد مسیر فعالیت شما توسط تیم مشاوران متخصص سهیم شو ترسیم خواهد شد و به تمامی سوالات شما پاسخ داده خواهد شد تا با نگاهی روشن و هدفند در مسیر تولید گام بگذارید و کسب و کار موفقی را برای خود راه اندازی نمایید. در ادامه با ایران فکتوری برترین وبسایت آگهی فروش کارخانه همراه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی تولید در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

بهترین مشاغل زود بازده با سهیم شو

مزایای کسب و کارهای کوچک سهیم شو

  • برنامه ریزی ها با خودتان است و آزادی عمل بیشتری دارید.

  • کسب و کار کوچک خانگی درصد ریسک کمتری دارد.

  • درصد موفقیت در این نوع کسب و کار بیشتر است.

  • با توجه باینکه این نوع کسب و کار ها با توجه به فضای خالی در دسترس شما ایجاد می شود، دردسرهای اجاره یا خرید دفاتر یا مغازه را ندارد.

  • تا زمانی که بازار را تحلیل کرده و میزان فروش ماهیانه تثبیت شود نگرانی حقوق کارمندان را نخواهید داشت.

  • در هر فضایی کسب و کار پیشنهادی وجود دارد.

  • با توجه به آب و هوا و نیاز بازار هر استان می توانید کسب و کار مناسب آن منطقه را ایجاد کنید.

  • مشاغل کار آفرینی زود بازده و پر سود هستند.

  • برنامه ریزی ها ساده تر است و نیاز به عجله در کار ندارید.

در ادامه مقاله انواع طرح های پیشنهادی شرکت سهیم شو در قالب سرمایه گذاری های مختلف بررسی می شود.

مزایا و معایب کسب و کارهای کوچک سهیم شو

طرح های پیشنهادی سهیم شو

سهیم شو برای همه افراد با هر میزان سرمایه ای طرح پیشنهادی اشتغال خانگی دارد. فقط کافیست تصمیم بگیرید و با ما تماس بگیرید.

1- کسب و کار خانگی با 10 میلیون

برای این منظور شما می توانید با شرکت سهیم شو برای فروش محصولات شرکت شروع به همکاری کنید و سرمایه اولیه خود را چندین برابر نمایید. نحوه همکاری طی قراردادی مابین شرکت و سرمایه گذار مشخص شده و به میزان سرمایه شما محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا محصولات را بصورت میدانی یا همکاری با فروشگاه های مربوطه بفروشید. سود حاصله با در نظر گرفتن شرایط قرارداد پرداخت خواهد شد.

2- کسب و کار خانگی با 20 میلیون

شرایط کار برای این میزان سرمایه نیز مشابه کسب و کار 10 میلیونی می باشد. فقط با توجه به سرمایه اولیه شما، محصولات بیشتری در اخیار شما قرار داده خواهد شد.

3- تولید در خانه با 30 میلیون

پیشنهادات مختلفی برای این میزان سرمایه به شما معرفی خواهد شد که شامل:

  • بسته بندی کاغذ A4 در خانه

  • مونتاژ و بسته بندی قطعات الکترونیکی در خانه

برای فعالیت در این زمینه هم مانند تمامی طرح های سهیم شو نیاز به فضای مناسب جهت نگهداری و انبار مواد اولیه دارد. بعد از تهیه فضای مناسب با فعالیتتان، سرمایه شما در این نوع از کسب و کارها صرف خرید مواد اولیه می شود. پاکت ها و بسته های مورد نظر به همراه مواد اولیه در اختیارتان قرار می گیرد و با توجه به روال کار تنظیم شده از سوی شرکت به بسته بندی و مونتاژ محصولات می پردازید.

4- تولید در خانه با 40 میلیون

برای این میزان سرمایه نیز می توانید مشابه شرایط سرمایه 30 میلیونی شروع بکار کنید. با این میزان سرمایه فقط میزان مواد اولیه و سرمایه در گردش شما برای راه اندازی کار بیشتر خواهد بود.

لیست مشاغل در حال بروزرسانی می باشد.

5- تولید در خانه با 50 میلیون

مشاغل خانگی با سرمایه 50 میلیون تومان شامل:

  • بسته بندی خاک برگ

برای راه اندازی این کار شما نیاز به فضای باز یا باغ با متراژ مناسب دارید. کیسه های بسته بندی در تناژ مختلف و همچنین خاک برگ مرغوب مورد نیاز برای بسته بندی به شما تحویل داده می شود.

  • تهیه و تولید انواع کود شیمیایی و حتی محصولات خوراکی بصورت قرص

برای راه اندازی این کار شما نیاز به فضای مناسب برای راه اندازی دستگاه های خط تولید دارید. در این شاخه از فعالیت شما می توانید با خرید دستگاه و تهیه مواد اولیه به تهیه و بسته بندی انواع قرص قهوه و یا تهیه و بسته بندی انواع کودهای شیمیایی قرصی بپردازید.

  • روغن گیری

در این زمینه از فعالیت شما با در اختیار داشتن فضای مناسب جهت مستقر نمودن دستگاه و خرید دستگاه روغن گیری و تهیه مواد اولیه می توانید انواع دانه ها از جمله: کنجد، ذرت، بادام زمینی و ... را روغن گیری نمایید.

  • تقطیر عرقیجات در احجام کوچک

مصرف عرقیجات گیاهان دارویی، نتیجه گیری از خواص آن را بشدت افزایش می دهد. فروش عرقیجات گیاهی همیشه رونق دارد زیرا متقاضی فراوانی برای استفاده از این محصولات ارگانیک وجود دارند. با 50 میلیون می توانید شروع به تقطیر عرقیجات نمایید. بخاطر داشته باشید مانند تمامی طرح های سهیم شو، بعد از خرید و استقرار دستگاه، کارشناسان ما دستگاه را برای شما راه اندازی کرده و می توانید شروع به فعالیت نمایید.

  • خشک و بسته بندی کردن میوه ها و سبزیجات با ظرفیت تولید کم

میوه های خشک شده در طرح ها و رنگ ها و اندازه اهی مختلف در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. خشک کردن میوه و سبزیجات با استفاده از دستگاه های تمام بهداشتی و مکانیزه می وتاند درآمد خوبی برایتان به همراه داشته باشد. برای فعالیت با میزان 50 میلیون سرمایه و دارا بودن مکان برای استقرار دستگاه، می توانید شروع به تولید میوه خشک و بسته بندی آنها نمایید.

6- تولید در خانه با 100 میلیون

مشاغل مربوط به این دسته از طرح ها شامل:

  • بسته بندی انواع محصولات پودری

برای شروع فعالیت در این زمینه باید بدانید تمامی مواد غذایی پودری اعم از: پودر قهوه، نسکافه، انواع کافی میکس ها، نمک، ادویه و ... و همچنین تمامی محصولات کودی بصورت پودر را می توانید انتخاب و با خرید دستگاه به بسته بندی آن ها بپردازید. برای این منظور علاوه بر خرید دستگاه بسته بندی های پودری ساشه ای دارا بودن مکان، به فضای مناسب جهت قرار دادن دستگاه های مورد نیاز و همچنین سرمایه جهت تأمین مواد اولیه نیز نیاز دارید.

  • تقطیر اتوماتیک عرقیجات در احجام بزرگ

در بندهای بالاتر به این طرح اشاره شده است.

  • دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با ظرفیت تولید متوسط

به این طرح هم قبلأ اشاره کردیم.

  • پر و بسته بندی عسل

همانگونه که از نام این طرح پیداست، شما می توانید با در اختیار داشتن مواد اولیه که برحسب سرمایه در گردش تهیه می شود، به بسته بندی محصول بپردازید . برای شروع این کار، دستگاه برای شما خریداری و راه اندازی شده و به سادگی می توانید کسب و کار خودتان را شروع کنید.

  • اسانس گیری

اسانس گیری یکی از طرح های جذاب سهیم شو می باشد. اگر به عطر محصولات علاقه دارید دست بکار شوید و با توجه به سرمایه مورد نیاز این طرح، دستگاه را خریداری و راه اندازی کرده و شروع بکار کنید.

7- تولید در خانه با 150 میلیون

با سرمایه 150 میلیون می توانید کب و کار های زیر را راه اندازی کنید:

  • بسته بندی انواع مایعات در احجام کم

برای راه اندازی این شغل شما نیاز به خرید دستگاه بسته بندی مایعات ساشه ای دارید تا با توجه به دارا بودن مکان مناسب جهت قرار دادن دستگاه در محل به بسته بندی انواع مواد مایع از جمله: سس ها، آبلیمو، انوع مواد غذایی و همچنین انواع کودهای مایع بپردازید.

  • کره گیری

با خریداری این دستگاه می توانید در فضای کم خانگی به کره گیری از انوااع محصولات غذایی از جمله بادام زمینی بپردازید و با سرمایه کم شغلی پر سود و زود بازه ایجاد کنید.

  • دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با ظرفیت تولید بزرگ

درمورد این طرح پیش تر صحبت کرده ایم.

8- تولید در خانه با 200 میلیون

  • بسته بندی انواع مایعات در احجام متوسط

در مورد میزان شروع فعالیت این طرح قبلأ توضیح داده شد.

9- تولید در خانه با 300 میلیون

  • بسته بندی انواع مایعات در احجام زیاد

در مطالب بالاتر این طرح را برایتان توضیح دادیم.

برای سرمایه من چه کاری مناسب تر است؟

شرکت سهیم شو

فعالیت این شرکت در بستر طرح های مشارکتی در زمینه تولید و فروش و تبلیغات می باشد .سهیم شو با استفاده از دانش فنی و تجربه اندوخته و نیاز بازار اقدام به ارائه طرح های تولیدی و خدماتی و بازرگانی کوچک با سرمایه و ریسک کم نموده است .این طرح ها به منزله خود اشتغالی بوده و نیاز اولیه آن داشتن محل اجرای طرح مانند زیر زمین خانه،کارگاه کوچک،مغازه،پشت بام مسقف،زمین حصار کشی شده و کارخانه های موجود و یا دامداری و گاوداری و مرغداری می باشد ."داشتن مکان اجرای طرح جهت کاهش هزینه ها ضروری می باشد" . این طرح ها در قالب طرح های زود بازده خوداشتغالی است . شخص سرمایه گذار شخصا اقدام به فعالیت و تولید و بسته بندی می کند .

با این روش است که توجیه پذیر هستندکسب و کار خود را با اشتغال خود و با کمترین سرمایه شروع خواهید کرد به زبان ساده سهیم شو روشهایی را طرح ریزی کرده که بتوانید تولیدات صنعتی و خدماتی و بازرگانی بزرگ را در قالب طرح های کوچک قابل اجرا در مکانهای کوچک با ریسک حداقلی با سرمایه کم اجرا کنید .مهمترین بخش خدمات سهیم شو تضمین خرید محصولات می باشد .وقتی طرحی ارائه می شود .تمامی بخشهای تولید و بسته بندی و حمل و نقل و تبلیغات و فروش آن برنامه ریزی شده است و شما کافیست یکی از این طرح ها را انتخاب کرده و شروع به فعالیت نمایید . برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره راه اندازی تولید در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

سود حاصل از این گونه فعالیت ها چگونه است؟

شرکت سهیم شو طرح های پیشنهادی خود را بگونه ای برنهامه ریزی کرده است که در صورت داشتن مکان مناسب جهت شروع فعالیت و با اشتغال خودمتان به ازای هر ده میلیون سرمایه که وارد کار کنید، حداقل یک میلیون و دویست هزار تومان بصورت ماهانه درآمد خواهید داشت. و با یک حساب سر انگشتی می توانید تقریبأ در ده ماه کاری سرمایه اولیه خود را باز گردانید. البته باید توجه داشته باشید که میزان سود حاصله از هر شغلی با توجه به میزان سختی آن حرفه متفاوت بوده و میزان سود ذکر شده بعنوان حداقل سود حاصله برای شما می باشد.

مزایای عضویت در گروه سهیم شو


۱. مشاوره حضوری و تلفنی دائمی
۲. امکان بازدید از مکانها و ماشین آلات اجرای طرح ها
۳. اطلاع از جدیدترین طرح ها
۴. امکان سهام داری در طرح های سرمایه گذاری و طرح های اجرا شده

۵. اولویت پاسخ گویی سریع
۶. شرکت در قرعه کشی های سالانه و ماهانه
۷. دریافت جدیدترین اخبار و اطلاعات تجاری و سرمایه گذاری
۸. دریافت پکیج های فیزیکی طرح ها
۹. تضمین خرید محصولات
۱۰ .استفاده رایگان از سایتها و خدمات تبلیغاتی گروه سهیم شو .شامل پنج سایت و شبکه های اجتماعی
۱۱. استفاده از تسهیلات و وام کم بهره
۱۲. بهره مندی از مشاور تخصصی در زمینه تولیدی و تجاری به صورت رایگان

۱۳. دریافت برشور و کاتالوگ ماهانه
۱۴. استفاده از مکانها و امکانات تفریحی و گردشی گروه سهیم شو
۱۵. بهره مندی از بیمه های مسئولیت و سرمایه مرتبط با نوع تولید به صورت رایگان
۱۶. استفاده از خدمات درمانی تخفیف دار

لیست شغل های زیر یک میلیارد سهیم شو

کسب و کار خانگی- کار در خانه با سهیم شو- مشاغل خانگی سهیم شو- سهیم شو- طرح مشاغل سهیم شو- کسب و کار خانگی سهیم شو- کار در خانه- مشاغل زود بازده- مشاغل پرسود خانگی- کسب و کار کوچک با سهیم شو- تولید در خانه- تولید در خانه با سهیم شو- تولید در خانه با سرمایه کم- احداث کارگاه با سرمایه کم- کارگاه تولیدی با سهیم شو- کارگاه تولیدی با سرمایه کم- کارگاه تولیدی زود بازده



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...