خرید سنگ
to top

سایت فروش کارخانه


686
زمان مطالعه: 5 دقیقه, 48 ثانیه

فروش کارخانه- خرید کارخانه- خریدار کارخانه- قیمت فروش کارخانه- شهرک صنعتی- مشاور فروش کارخانه



بهترین سایت فروش کارخانه

فروش کارخانه- خرید کازخانه- خریدار کارخانه- قیمت فروش کارخانه- شهرک صنعتی- فروش کارخانه ارزان- کارخانه ارزان- املاک صنعتی- سایت فروش کارخانه- کارخانه فروشی- کارخانه- لیست کارخانه های فروشی- فروشنده کارخانه ارزان- فروشنده کارخانه- خریدار کارخانه

مشاور فروش کارخانه 09123327141 مهندس جلیلی

کارآمدترین نقاط دنیا کارخانه ها و صنایع هستند. فروش کارخانه یکی از مهمترین بسترهای مراکز اقتصادی کشور است. جهت خرید و فروش املاک صنعتی که خرید و فروش کارخانه از مهم ترین آنها محسوب می گردد، مراجعه به وب سایت های معتبر و بررسی گزینه های مختلف و مطابقت دادن آنها با کارخانه ای که هدف ماست از تحقیقات پایه و مهم می باشد. برای مشاوره و فروش کارخانه با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

بهترین سایت فروش کارخانه

نکات مهم حقوقی درباره خرید و فروش کارخانه

وقتی صحبت از املاک صنعتی می شود، کارخانه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. بنابراین برای خرید و فروش کارخانه خود باید تمامی جوانب را بخوبی بسنجید و از چند و چون کار مطلع باشید و یا از حضور یک مشاور کارکشته در این امر کمک بگیرید. در خصوص وب سایتهای موفق در امر خرید و فروش کارخانه می توان وب سایت ایران کارخانه را نام برد.

  • بخش املاک صنعتی را مشخص کنید

  • ارزیابی الزامات مربوط به بخش ملک

  • یک مهندس سازه را درگیر کنید

  • خطرات سرمایه گذاری را در نظر بگیرید

  • برای مجوزها و عنوان ها دقت لازم را انجام دهید

  • بودجه را مشخص کنید

فروش کارخانه

فروش کارخانه یکی از اساسی ترین مبادلات در جامعه است و در صورتیکه فروش با توجه به تمام نکات حائز اهمیت انجام شود می تواند بسیار سودمند باشد و طرف دیگر یک اشتباه کوچک می تواند خسارت هایی را به فرد وارد نماید. بیشتر موارد فروش مواقعی رخ می دهد که مالک یک کارخانه فعال به دلیل مشکلات مالی قصد دارد که کارخانه خود را سریع و فوری به فروش برساند. ولی در فرصتی که برای فروش تعیین کرده کارخانه به فروش نمی رسد و مالک به خاطر نیاز مالی شدید مجبور می شود کارخانه را زیر قیمت فروخته و در نتیجه متحمل ضرر شود. برای مشاوره و فروش کارخانه با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

نکات قابل تأمل و پایه در فروش کارخانه

1. سازمان کارخانه

سازمان دهی ضعیف می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. از تأخیر در سفارش گرفته تا فرآیندهای بی فایده تولید ، کیفیت پایین و حتی موارد ایمنی

شما برای بازدید از کارخانه به بررسی 6 نکته نیاز دارید :

  1. مرتب سازی: مرتب سازی بر روی تمام موارد موجود در منطقه کارخانه و حذف ابزارها ، قطعات و دستورالعمل های غیر ضروری

  2. ترتیب را ترتیب دهید: موارد باقی مانده را مرتب کرده و برای استفاده آسان ترتیب دهید

  3. درخشش: به طور منظم منطقه کارخانه را تمیز کنید

  4. استاندارد کردن: برای نظافت و نگهداری منظم برنامه ریزی کنید

  5. پایداری: کارمندان را آموزش دهید تا 5S را به عادت تبدیل کنند و بر نحوه اجرای کار نظارت کنند

2. ظرفیت کارخانه

یک تأمین کننده غالباً به شما می گوید که ظرفیت تولید آنها بیش از مقدار سفارش شما است تا شما را متقاعد به ثبت سفارش کند. اغلب می توانید هنگام بازدید از کارخانه این ادعا را برای خود تأیید کنید. تأمین كننده ای با ظرفیت كمتر از وعده داده شده می تواند تولید را به تأمین كنندگان فرعی واگذار كند. بیشتر کارخانجات برای تأمین ورودی های مختلف تولید، مانند بسته بندی، باید به تأمین کنندگان فرعی اعتماد کنند. اما وجود بیش از حد وابستگی در تامین کنندگان فرعی می تواند زنجیره تأمین شما را با موارد زیر پیچیده کند:

  • افزایش تأخیرهای تولید و حمل و نقل

  • سوء تفاهم در مورد نیازهای کیفیت شما

  • نظارت محدود اجتماعی یا سایر نظارت ها

3. شرایط کار و دستورالعمل های کارخانه ای

برای ارزیابی دقیق شرایط کار تأمین کننده، معمولاً یک ممیزی انطباق اجتماعی لازم است. اما یک خریدار متوسط هنوز هم می تواند از طریق چند بررسی اساسی در هنگام بازدید از کارخانه تفاوت بین یک محیط کار ایمن و ناامن را تشخیص دهد:

  1. آیا کارگران برای جلوگیری از صدمات از تجهیزات محافظتی لازم استفاده می کنند؟

  2. آیا کارگاه ها در صورت لزوم تهویه مناسب دارند؟

  3. آیا می توانید خطرات ایمنی را مشاهده کنید؟

  4. دستورالعمل های دقیق کار نشانه دیگری از کارخانه ای است که شرایط کار و کیفیت تولید را جدی می گیرد.

دستورالعمل های کار باید به طور کلی باشد:

  1. نسبتاً ساده با مثالهای تصویری برای توضیح روشها

  2. بسیار قابل مشاهده و واضح ، به طور معمول در هر ایستگاه تولیدی ارسال می شود

4. تجهیزات تولید در کارخانه

کارخانجات به طور کلی هزینه خرید هرگونه تجهیزات لازم تولید را تأمین می کنند. اما بسیاری از دارندگان کارخانه دوست ندارند در هزینه نگهداری منظم تجهیزات سرمایه گذاری کنند. ابزارها یا ماشین هایی که به طور دوره ای نگهداری یا کالیبره نمی شوند، می توانند منجر به نقص محصول، محصولات غیر مطابق و روند تولید ناسازگار شوند.

5. موجودی انبار و مواد

منطقه بعدی کارخانه برای بررسی 6 منطقه تامین کننده شماست که باید در خانه های کارخانه و محل های ذخیره سازی مواد اولیه و کالاهای آماده کارخانه جستجو کنید. شرایط نامناسب نگهداری می تواند مشکلات زیادی را در حین تولید و بعد از آن ایجاد کند. مواد خام تخریب شده ای که در تولید انبوه استفاده می شود، می تواند باعث بروز مشکلات کیفیت در محصولات نهایی شود. که نیاز به بازسازی یا جایگزینی گسترده دارد. یک کارخانه خوب معمولاً بازرسی های ورودی را برای تأیید مواد اولیه قبل از استفاده در تولید انجام می دهد.

6. نمونه های تولید

بسیاری از واردکنندگان تصمیم به برنامه ریزی برای بازدید از کارخانه می گیرند. شما می توانید بازدید خود را در میان سایر فعالیت های تأمین منابع به شرح زیر برنامه ریزی کنید:

  1. یک تأمین کننده بالقوه را شناسایی و احراز صلاحیت کنید

  2. درخواست قیمت

  3. سفارش خرید را انجام دهید

  4. کارخانه نمونه را آماده می کند

  5. از کارخانه بازدید کرده و نمونه را در سایت بررسی کنید

سایت تخصصی فروش کارخانه

یکی از راه های رایج برای آگهی فروش کارخانه و یا کارگاه تولیدی صنعتی برای از افراد، ثبت آگهی در سایت شیپور و دیوار است. یکی از راه های آسان و بی دردسری که پیش روی صنعتگران قرار دارد، مراجعه به سایت ایران کارخانه است تا به راحتی به دنبال کارخانه و سوله و دیگر املاک صنعتی مد نظر خود باشید. باکمی دقت و سرچ میتوانید جدیدترین آگهی های فروش کارخانه را در سایت ایران کارخانه ببینید و با کمک مشاوران فروش به بهترین نحو کارخانه و کارگاه خود را بفروشید. سایت ایران کارخانه با تجربه چندین ساله و تخصصی در خرید و فروش املاک صنعتی و کارخانه های متعدد در زمینه های مختلف، می تواند یک راهنمای حرفه ای برای فروش ملک صنعتی و کارخانه شما باشد. برای دریافت مشاوره و مشاهده لیست کارخانجات و املاک صنعتی آماده فروش به سایت ایران کارخانه مراجعه کنید و یا با شماره تماس 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید

بهترین سایت فروش کارخانه

فروش کارخانه- خرید کازخانه- خریدار کارخانه- قیمت فروش کارخانه- شهرک صنعتی- فروش کارخانه ارزان- کارخانه ارزان- املاک صنعتی- سایت فروش کارخانه- کارخانه فروشی- کارخانه- لیست کارخانه های فروشی- فروشنده کارخانه ارزان- فروشنده کارخانه- خریدار کارخانه



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...