خرید سنگ
to top

جاماندگان یارانه حمایتی دولت چکار کنند


888
زمان مطالعه: 3 دقیقه, 56 ثانیه

شب گذشته بیشتر خانوارها به مناسبت گرانی و تغییر قیمت ها، یارانه 300 هزار تومانی و برخی یارانه 400 هزار تومان دریافت کردند. این یارانه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما تعدادی خانوار و خانواده هایی هستند که مشمول این یارانه بودند، اما برای آنها واریز نشده است. کسانی که این یارانه‌ها به حساب آنها واریز نشده و فکر می‌کنند که مستحق هستند، می‌توانند اعتراض خود را در "سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی"‌ وزارت تعاون ثبت دهند.



اعتراض به عدم واریز بسته حمایتی دولت

یارانه- بسته حمایتی- بسته حمایتی دولت- یارانه حمایتی- طرح مردمی سازی یارانه - عادلانه کردن یارانه- یارانه بگیر- دهک های جامعه- دهک پایین- یارانه دهک پایین- اعترلض عدم واریز- استعلام یارانه- واریز نشدن یارانه

وزیر اقتصاد کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر اظهار کرد: همانطور که در بیانات آقای رئیس جمهور بیان شد، بنای دولت بر این است که همزمان با اصلاح نظام یارانه‌ای کشور، بر خلاف رویه گذشته که فشارهای زیادی بر جامعه وارد شد اما قدرت خرید جبران نشد، این اتفاق رخ دهد و اکنون فرآیند واریز یارانه‌ها از ساعات پایانی روز یکشنبه تا پایان روز دوشنبه صورت گرفته است. یارانه خانوارهای دونفره اقشار متوسط پیش از این ماهانه حدود ۱۹۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۶۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و بیش از ۳ برابر خواهد شد. یارانه دریافتی خانوارهای سه نفره نیز حدود ۲۷۴ هزار تومان بود که هم‌اکنون به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۳.۳ برابر شده است.

برخی از مردم یارانه بسته حمایتی دریافت نکردند!!!!

شب گذشته بیشتر خانوارها به مناسبت گرانی و تغییر قیمت ها، یارانه 300 هزار تومانی و برخی یارانه 400 هزار تومان دریافت کردند. این یارانه ساعت 24 به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اما تعدادی خانوار و خانواده هایی هستند که مشمول این یارانه بودند، اما برای آنها واریز نشده است. تا صبح فردا به تدریج برای همه افراد مشمول این یارانه‌ها، واریز یارانه کمک معیشتی انجام می‌شود البته بانک‌های بزرگ‌تر و معظم‌تر به دلیل آنکه واریز‌های بیشتری دارند ممکن است دیرتر انجام شود.

سایت اعتراض به واریز نشدن یارانه بسته حمایتی

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: کسانی که این یارانه‌ها به حساب آنها واریز نشده و فکر می‌کنند که مستحق هستند، می‌توانند اعتراض خود را در "سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی و یارانه نقدی"‌ وزارت تعاون ثبت دهند. در همین رابطه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای معترضان سامانه اینترنتی Hemayat.mcls.gov.ir را در نظر گرفته است. همچنین مرکز پاسخگویی تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به شماره ارتباطی ۶۳۶۹-۰۲۱ پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهد بود.

چگونگی اعتراض به عدم دریافت یارانه

وزیر اقتصاد در این خصوص گفت که به‌رغم آنکه پایگاه رفاه ایرانیان شواهد متعددی برای ۱۰ درصدی از جامعه که مشمول یارانه‌ها نیستند در اختیار دارد، این امکان فراهم شده که افراد با مراجعه به سایت‌های مربوطه که در روزهای آینده توسط وزارت رفاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، درخواست دریافت یارانه خود را ثبت کنند. رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: به اطلاع هم‌وطنان گرامی می‌رساند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هم‌وطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند، می‌توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض کنند.

چگونگی اعتراض به عدم دریافت یارانه

نحوه پیگیری عدم واریز یارانه

برای این منظور که متوجه شوید آیا یارانه شما قطع شده و یا مشکل بانکی دارید و یا هر مشلکی که منجر به عدم واریز یارانه شما شده ابتدا باید به سامانه واریز یارانه نقدی مراجعه کنید و برای این کار باید وارد سامانه استعلام یارانه نقدی که زیر نظر کمیسیون ماده ۱۰ قانون هدفمند کردن یارانه‌ها فعالیت می‌کند، شوید. برای ورود به این سامانه باید وارد سایت آن به آدرس http://www.yaraneh10.ir شد.

نحوه پیگیری عدم واریز یارانه

قبل از ورود به این سامانه باید دو شماره را در اختیار داشته باشید تا در زمان مراجعه به سامانه‌ی استعلام یارانه‌ی نقدی به مشکل نخورید. این دو شماره عبارتند از:

o شماره‌ی ملی سرپرست خانواده

o شماره حسابی که برای دریافت یارانه معرفی کرده بودید

پس از ورود به سامانه‌ی استعلام یارانه‌ی نقدی صفحه‌ای به شکل زیر برای شما نمایش داده می‌شود.

نحوه پیگیری عدم واریز یارانه

پس از ورود به این سایت باید شماره ملی سرپرست و شماره حساب را در کادرهای مخصوصشان وارد کنید.

پیگیری عدم واریز یارانه

o شماره ملی سرپرست را بدون فاصله و – همانند ۰۰۲۳۴۴۱۲۳۳ وارد کنید .شماره حساب سرپرست را بدون فاصله و – همانند ۱۱۲۱۲۲۱۲۰۰۰۰۱۲۳۱ وارد کنید. حالا باید دکمه «استعلام وضعیت» را کلیک کنید تا صفحه استعلام برای شما نمایش داده شود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید در کادر سمت راست سایت در مستطیل نارنجی رنگ وضعیت استعلام یارانه شما نمایش داده می‌شود.

پیگیری عدم واریز یارانه

یارانه- بسته حمایتی- بسته حمایتی دولت- یارانه حمایتی- طرح مردمی سازی یارانه - عادلانه کردن یارانه- یارانه بگیر- دهک های جامعه- دهک پایین- یارانه دهک پایین- اعترلض عدم واریز- استعلام یارانه- واریز نشدن یارانه



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...