خرید سنگ
to top

چرا بسته حمایتی اردیبهشت ماه قابل برداشت نیست؟


1535
زمان مطالعه: 2 دقیقه, 44 ثانیه

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در آغاز واریز بسته حمایتی اعلام کرد: زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت معلوم نیست و اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست. امروز 22 اردیبهشت 1401 این یارانه برای مردم قابل برداشته شده است.



زمان برداشت بسته حمایتی واریز شده کی می باشد؟

یارانه- بسته حمایتی- بسته حمایتی دولت- یارانه حمایتی- طرح مردمی سازی یارانه - عادلانه کردن یارانه- یارانه بگیر- دهک های جامعه- دهک پایین- یارانه دهک پایین- اعترلض عدم واریز- استعلام یارانه- واریز نشدن یارانه

بسته حمایتی واریز شده فعلا قابل برداشت شد.

((((((فوری : یارانه کالاهای اساسی مرحله اول قابل برداشت شد و همکنون می توانید برداشت کنید ))))))

دولت در راستای طرح اصلاح یارانه کالاهای اساسی، 20 اردیبهشت 1401 دو یارانه کمک معیشتی 300 هزار یا 400 هزار تومانی برای 9 دهک‌ جامعه واریز شد. بر اساس گفته های رئیس جمهور و مقامات بانک مرکزی و سازمان هدفمندی، یارانه حمایتی برای 3 دهک کم‌درآمد جامعه به ازای هر نفر ماهانه 400 هزار تومان و برای 6 دهک با درآمد بیشتر به ازای هر نفر 300 هزار تومان ماهانه واریز شد. ولی مبالغ واریزی تا تاریخ 22 اردیبهشت قابل برداشت نیست و در موقع مقرر از طریق دولت اعلام و قابل برداشت شد. جالب است بدانید پیامک هایی از سوی برخی بانک ها مبنی بر اینکه: "بسته حمایتی طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها نوبت اول به حساب شما واریز گردید که پس از اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قابل برداشت می‌باشد" ارسال شده است. همچنین پیامک دیگری به همین مضمون برای یارانه نوبت دوم نیز از طریق برخی از بانک ها اعلام شده است. در همین راستا مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در ساعات آغازین واریز بسته حمایتی اعلام کرد: در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد. و تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نبود. همچنین یارانه نان، دارو و بنزین برداشته نمی‌شود و به صورت قبل اختصاص خواهد یافت و مردم نگرانی بابت افزایش قیمت نان سنتی، دارو و بنزین نداشته باشند. امروز 22 اردیبهشت 1401 این یارانه برای مردم قابل برداشته شده است.

بسته حمایتی واریز شده فعلا قابل برداشت نیست.

چرا یارانه واریز شده قابل برداشت نبود؟!!!!!!

  • یکی از گمانه‌هایی که می‌توان اکنون برای قابل برداشت نبودن یارانه جدید عنوان کرد این است که اعتبار لازم تامین نشده است. احتمالا علت قابل برداشت نبودن آن، به دلیل کمبود اعتبار است و یا دلیل دیگری که سازمان هدفمندی یارانه‌ها باید آن را توضیح دهد.
  • گمانه دوم این است که یارانه نقدی اردیبهشت ماه واریز نمی‌شود و به جای آن ظرف یک هفته آینده یارانه جدید واریز می‌شود. احتمالا دولت در تلاش است تا منابع پرداخت یارانه نقدی را تامین کند. احتمالأ یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی امروز بیستم اردیبهشت ماه واریز می‌شود. یعنی دولت به جای واریز یارانه نقدی ماهانه، یارانه جدید را به حساب افراد واریز می‌کند.

چرا یارانه واریز شده قابل برداشت نیست؟!!!!!!

نحوه اعتراض مردم به واریز یا عدم واریز بسته حمایتی جدید

بنا بر اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هموطنانی که به هر دلیل، ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند، می توانند با شماره تلفن 0216369 تماس گرفته و یا به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

نحوه اعتراض مردم به واریز یا عدم واریز بسته حمایتی جدید

یارانه- بسته حمایتی- بسته حمایتی دولت- یارانه حمایتی- طرح مردمی سازی یارانه - عادلانه کردن یارانه- یارانه بگیر- دهک های جامعه- دهک پایین- یارانه دهک پایین



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...