خرید سنگ
to top

افزایش بازدید سایت با تبلیغات جادویی


304
زمان مطالعه: 10 دقیقه, 52 ثانیه

بازدید یا ترافیک سایت زمانی افزایش می یابد که بازدیدکنندگان و کاربران وارد سایت شما شوند. اما هر ورود به منزله کسب یک بازدید بیشتر نیست. معمولاً بازدیدها بر اساس IP  کاربران شمرده می‌شوند و ملاک اصلی رتبه‌بندی‌ها نیز بر اساس همین شمارش به صورت روزانه است. افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین مسائلی است که هر صاحب سایت یا وب مستری باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشد.



گردونه جادویی افزایش بازدید با ترفندهای جذاب تبادل تبلیغات

بازدید یا ترافیک سایت زمانی افزایش می یابد که بازدیدکنندگان و کاربران وارد سایت شما شوند. اما هر ورود به منزله کسب یک بازدید بیشتر نیست. معمولاً بازدیدها بر اساس IP کاربران شمرده می‌شوند و ملاک اصلی رتبه‌بندی‌ها نیز بر اساس همین شمارش به صورت روزانه است. رتبه سایت دقیقاً با بازدید و ترافیک سایت مرتبط است. اما فاکتورهایی که باعث افزایش رتبه سایت می‌شوند ممکن است لزوماً در افزایش بازدید سایت نقشی نداشته باشند. شما با ایجاد بستری مناسب و کسب بازدیدهای روزانه می‌توانید رتبه سایت خود را نیز به مقدار زیادی بهبود دهید. اما با توجه به پیچیدگی رتبه‌بندی سایت‌ها، باید در کنار مسائل گفته شده در مورد افزایش بازدید وب‌سایت، به موارد دیگری نیز توجه کنید. ترافیک‌های ارسال شده به وب‌سایت شما می‌تواند از طرف بازدیدکنندگان انسانی یا ربات باشد. از مهم‌ترین ربات‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، ربات‌ها و الگوریتم‌های معروف گوگل هستند که به منظور بررسی و آنالیز سایت‌ها و رتبه‌بندی‌ها، وارد سایت‌ها می‌شوند. گوگل تنها منبع ارسال این ربات‌ها نیست و به همین خاطر در میان این ربات‌ها، بدافزارهایی نیز به منظور سرقت اطلاعات و یا تخریب بخش‌هایی از یک سایت وجود دارند. به همین دلیل است که بحث امنیت سایت یکی از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در بازاریابی اینترنتی است.

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین مسائلی است که هر صاحب سایت یا وب مستری باید نسبت به آن توجه کافی داشته باشد. در بروز رسانی های اخیر گوگل سخت گیرانه تر از قبل به برندها اعتماد می کند. بنابراین یک سایت برای رسیدن به رتبه خوب، باید اطمینان این موتور جستجو را فراهم کند. بازدید مستقیم وب سایت با حفظ ملاک های رضایت کاربر، از فاکتورهای اثبات شده و مهم در سیستم رتبه بندی گوگل به شمار می رود و یکی از عوامل مهم در شناخت بهتر برند شما به گوگل می باشد.

ترافیک ورودی گوگل

یکی از مهمترین ملاک های افزایش ورودی سایت، ترافیک ورودی از این موتور جستجو است. در واقع شما برای اینکه بتوانید جایگاه مناسبی را در نتایج جستجوی گوگل به دست آورید، باید به دنبال راهی برای افزایش بازدید سایت خود باشید. ترافیک‌های دریافتی یک وب‌سایت به صورت مستقیم و غیرمستقیم هستند. ترافیک‌های مستقیم شامل مواردی هستند که کاربران به صورت بدون واسطه و با میل شخصی خودشان وارد سایت شما شوند. این مورد می‌تواند از طریق وارد کردن آدرس دامنه سایت شما در مرورگرها و یا کلیک کردن روی لینک سایت شما در یکی از منابع در دسترس و سریع باشد. اما ترافیک‌های غیرمستقیم بخش بیشتری از بازدیدهای یک سایت را تشکیل می‌دهند و شامل موارد خیلی بیشتری می‌شوند. مهم‌ترین موارد مربوط به این نوع بازدیدها شامل:

  1. بازدیدهای ارگانیک یا طبیعی
  2. بازدیدهای ارجاعی
  3. بازدیدهای تبلیغات کلیکی (تبلیغات موتورهای جستجو)
  4. بازدیدهای تبلیغات تصویری
  5. بازدیدهای حاصل از همکاری در فروش
  6. بازدیدهای شبکه‌های اجتماعی
  7. بازدیدهای ایمیلی

ترافیک ورودی گوگل

20 تکنیک طلائی کسب ترافیک ورودی طبیعی

  1. یک کمپین سئوی مناسب راه‌اندازی کنید
  2. سرعت سایت خود را بهبود ببخشید
  3. محتوای معتبر و ترغیب کننده تولید کنید
  4. از شبکه‌های اشتراک ویدئو مثل یوتیوب استفاده کنید
  5. از شبکه‌های اجتماعی بیشترین بهره را ببرید.
  6. در سایت‌های پرسش و پاسخ فعالیت کنید
  7. از ایمیل مارکتینگ کمک بگیرید
  8. مطالب قدیمی منتشر شده در وب‌سایت را به‌روز کنید
  9. اینفوگرافیک‌ها و اسلایدهای باکیفیت بسازید
  10. دوره‌های آموزشی آنلاین برگذار کنید
  11. روی نسخه موبایلی سایت خود حساب ویژه باز کنید
  12. سیستم CDN را روی سایت خود راه‌اندازی کنید
  13. از ابزارهای کشینگ (Caching Tools) مرورگرها استفاده کنید
  14. قابلیت ارسال پست مهمان و تبادل لینک را در سایت خود ایجاد کنید
  15. روی کلمات کلیدی بلند برنامه‌ریزی کنید
  16. بخش نظرات سایت را جدی بگیرید
  17. به صورت مدام رقبای خود را آنالیز کنید
  18. از ابزارهای آنلاین و کاربردی بهره‌مند شوید
  19. وضعیت لینک‌ها و صفحات سایت را بررسی کنید

افزایش بازدید آگهی

برای اینکه فروش بالایی داشته باشید در قدم اول باید آگهی های شما خوب دیده شود. اینکه چطور در میان انبوه آگهی‌هایی که روزانه در کنار آگهی شما در گوگل قرار می‌گیرند، بیشتر دیده شوید چند نکته را باید بدانید زیرا هر چه افراد بیشتری آگهی‌تان را ببینند شانس شما برای فروش هرچه سریعتر کالا یا خدماتتان، بالاتر می‌رود:

  • بازدید آگهی های ویژه به نسبت آگهی های رایگان بیشتر می باشد و در تمام بخش های سایت اولویت نمایش با آگهی های ویژه می باشد.
  • پس از تأیید آگهی و نمایش آن در سایت بهتر است آگهی را در شبکه های اجتماعی خود نظیر لینکدین، واتس آپ و تلگرام به اشتراک بگذارید.
  • در صورتی که محصول دست دوم می باشد حتما در عنوان محصول عبارت دست دوم را درج نمایید.
  • از درج یک آگهی در سایت های مختلف خودداری نمایید و حتی المکان سعی نمایید آگهی با عنوان و متن های مختلف را برای هر سایت استفاده نمایید.
  • یک آگهی را دوبار در یک سایت درج نکنید و صرفأ از یک آگهی یک مورد در سایت داشته باشید.
  • هر چه متن آگهی بیشتر و کامل تر باشد آگهی شما بیشتر دیده می شود.
  • با توجه به آنکه آگهی ها در سایت بر اساس تاریخ ثبت، تغییر و نوسازی نمایش داده می شوند بهتر است هر روز یکبار آگهی خود را نوسازی نمایید تا در بالاترین مکان لیست نمایش داده شود.
  • متن آگهی را از سایت های دیگر کپی ننمایید و متون را از پایه تولید نمایید.
  • در صورتی که در نوشتن آگهی اصول و قواعد سئو و بهینه سازی وب سایت را رعایت نمایید آگهی شما در موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و بازدید آگهی شما بالاتر خواهد بود.
  • برای بیشتر بازدید شدن آگهی خود لطفا اطلاعات آگهی خود مخصوصا اطلاعات مربوط به تماس نظیر استان، شهر، محله را به صورت دقیق وارد نمایید تا آگهی شما برای شهر و محله فعالیت خود در مکان بهتری در سایت و همچنین در موتور جستجوی گوگل نمایش گردد.
  • بک لینک سازی به فرآیند ایجاد لینک از سایر سایت ها به صفحه مربوط به آگهی شما گفته می شود که انجام روزانه آن می تواند باعث ارتقا رتبه صفحه آگهی شما در موتورهای جستجوی گردد. برای افزایش بازدید آگهی و بهبود جایگاه نمایش آن در موتور جستجو بهتر است روزی یک بک لینک ایجاد نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله نحوه صحیح بک لینک سازی را مطالعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله بهترین روش قرار گرفتن در رتبه اول گوگل در سایت ایران کارخانه را مطالعه نمایید. سایت ایران کارخانه از سال 1381 در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت دارد. در صورت تمایل می توانید انجام عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت خود جهت نمایش آگهی در نتایج بهتر موتور جستجو و بازدید بالاتر آگهی خود به سایت ایران کارخانه واگذار نمایید. جهت انجام این کار لازم است درخواست خود را در بخش ارتباط با ما سایت ثبت نمایید.

نقش رپورتاژ آگهی در افزایش بازدید کننده آگهی

رپورتاژ آگهی ارتباط تنگاتنگی با تبلیغ آگهی دارد. شما می توانید وب سایت و محصولاتتان را در قالب یک مقاله و آگهی تبلیغ کنید و همین موضوع می تواند به شما در افزایش بازدید و فروشتان کمک شایانی کند. البته نوشتن یک رپورتاژ و تبلیغ کار چندان راحتی نیست و اصول و قوانین خاص خود را دارد. برای اطلاع از شرایط درج یک رپورتاژ آگهی اصولی و کاربردی می توانید به مقاله چگونه رپورتاژ آگهی باعث افزایش فروش می شود؟ در سایت ایران کارخانه مراجعه کنید.

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل یکی از قدیمی ترین و پربازده ترین روش های تبلیغات در اینترنت می باشد. تبلیغات در گوگل باعث می شود تا بدون صرف هزینه سئو و بهینه سازی سایت سایت خود را به صورت رایگان در رتبه های اول گوگل ببینید و تنها بابت کلیک هایی که بر روی سایت شما می شود هزینه پرداخت کنید. برای تبلیغات در گوگل باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • برای تبلیغات خود از روش های مختلف و گوناگونی استفاده نمایید.
  • از صفحات اینترنتی مناسب که در ارتباط با نوع موضوع شما است استفاده نمایید.
  • دقت نمایید که نوع خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید با نوع پیام تبلیغاتی شما هماهنگ و در یک راستا باشد
  • سعی کنید تا در تبلیغاتی که انجام می دهید نوآوری و خلاقیت داشته باشید تا بتوانید کاربران را به سمت خود جلب نمایید.
  • بعد از اینکه تبلیغات خود را انجام دادید، برای آگاهی از موفقیت یا عدم موفقیت در کار خود، سعی نماید اقدام به سنجش و ارزیابی نمودن میزان موفقیت خود کنید تا از پرداخت هزینه های بی جا جلوگیری به عمل آورید. با این کار می توانید برای آینده تبلیغات خود تصمیمات درست و صحیحی را اتخاذ نمایید.
  • همیشه به این نکته دقت نمایید که در هنگام به کار بردن تبلیغات مربوط به کالا و خدمات خود، به طیف عظیمی از کاربران توجه کنید و تمام فعالیت خود را محدود به قشر خاصی ننمایید.
  • برای جلوگیری از به وجود آمدن نگرش های نادرست و اشتباه در مورد میزان فروش و تبلیغات سعی نمایید که اقدام به تحلیل درستی بین بازدید از سایت و فروش محصولات خود دست یابید.

کاربردی ترین روش های تبلیغاتی برای افزایش بازدید آگهی های سایت

.1تبلیغات نمایشی(بنری)

در این روش از تبلیغات، سایت تبلیغ دهنده، اقدام به طراحی بنر مربوط به تبلیغات خود نموده و با اجاره نمودن یکی از جایگاه های بنری که در سایت های پربازدید وجود دارد به معرفی محصول و مواد خود اقدام می نماید.

.2 تبلیغات موتور جستجو (SEM)

یکی دیگر از بهترین روش تبلیغاتی، که بسیار پربازده و کاربردی است می توان به بازاریابی موتور جست و جو اشاره نمود. SEM در نقطه ی مقابل SEO قرار دارد و بر خلاف SEO که به صورت کاملاً رایگان و در راستای بهینه سازی محتوای مربوط به سایت صورت می پذیرد، SEM دارای هزینه پرداختی می باشد و رایگان نیست.

.3تبلیغات کلیکی (CPC/PPC)

از مزیت های روش تبلیغات کلیکی این است که به موجب آن بنر شما در اکثر سایت های پربازدید پخش شده و به گردش در می آید و از این طریق تبلیغی گسترده و خاص را برای بنر خود رقم می زنید.

.4 تبلیغات شبکه های اجتماعی

یکی از بهترین روش تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، برنامه هایی مانند اینستاگرام، تلگرام و غیره می باشداین روش تبلیغاتی، با توجه به نوع اطلاعات شخصی از قبیل سن، جنسیت، محل زندگی و غیره که کاربر به شبکه اجتماعی که در آن عضو است می دهد، می تواند به عنوان یکی از بهترین روش تبلیغاتی که دقت بسیار بالایی دارد، محسوب گردد.

.5 تبلیغات اسپانسری

در حال حاضر نیز با فراگیر شدن استفاده از برنامه اینستاگرام، سرویس های رسمی تبلیغات در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

.6ایمیل مارکتینگ

یکی از بهترین روش تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی، ایمیل مارکتینگ می باشد که می توان از طریق آن به راحتی اقدام به جذب مشتری نمود.

.7اینفلوئنسر مارکتینگ

واژه اینفلوئنسر با پیشرفت و گسترش انواع شبکه های اجتماعی پای به دامنه لغات گذاشت. اینفلوئنسرها شامل افرادی هستند که تعداد زیادی دنبال کننده و فالوور دارند و پست های آن ها توسط خیل عظیمی از افراد دنبال می شوند.

.8رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغ اینترنتی به شمار می آید که سرمایه گذاری در این بخش از تبلیغات باعث رشد و پیشرفت فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.

.9بازاریابی پیامکی

استفاده از بازاریابی پیامکی به عنوان یک روش کم هزینه و پربازده در میان روش های بازاریابی شناخته می شود. در این روش تبلیغات مورد نظر از طریق ارسال پیامک به مخاطبان در قالب طرح های تخفیفی، مناسبت های مختلف، جشنواره ها و … قرار خواهد گرفت.

سایت تبادل تبلیغات ایران کارخانه

روش استفاده از ابزار تبادل تبلیغات و آگهی در ایران کارخانه:

۱- در سایت ایران کارخانه عضو شوید. برای عضویت کلیک کنید.

۲- به بخش ثبت آگهی رفته و آگهی موردنظر خود را در سایت ثبت کنید.

۳- سپس به بخش تبلیغات جادویی بروید و شماره آگهی خود را وارد کنید و وارد بخش بررسی و شروع بازدید شوید.

۴- به محض اولین کلیک روی آگهی شما و شروع چرخش تبلیغات، آگهی شما نیز در سایت فعال شده و برای سایر بازدید کنندگان شروع به نمایش می کند .

5-شما براحتی می توانید از بخش تبلیغات جادویی ، آمار دقیق بازدیدهای آگهی خود و دیگران را مشاهده نمایید.

-6سیستم تبلیغات جادویی مجهز به سیستم ضد تقلب بوده و تنها بازدیدهای حقیقی آگهی شما را شمارش می کند. لذا بهترین شیوه تبلیغ وبسایت و محصول شما می باشد.

*برای استفاده از این ابزار باید در ایران کارخانه عضو باشید و به بخش تبلیغات جادویی مراجعه نمایید. اگر هنوز عضو سایت ایران کارخانه نشده اید ابتدا عضو شوید .

سایت تبادل تبلیغات ایران کارخانه

بازدید سایت- افزایش بازدید سایت- افزایش بازدید آگهی- صفحه اول گوگل- تبادل تبلیغات- تبادل آگهی- تبلیغات جادویی- تبلیغات جادویی ایران کارخانه- آگهی پر بازدید- بهترین سایت افزایش بازدید-



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...