خرید سنگ
to top

راه اندازی خط تولید بسته بندی نوشت افزار با سهیم شو


868
زمان مطالعه: 7 دقیقه, 6 ثانیه

نوشت‌افزار یا لوازم التحریر به مجموعه گسترده‌ای از ابزارهایی گفته می‌شود که برای نگارش، نقاشی یا ترسیم ، به کار می‌روند. نوشت افزار یا لوازم التحریر از اصلی ترین ارتباطات کتبی هزاران سال است. از انواع نوشت افزار‌های موجود در جهان می‌توان به خودنویس ، خودکار ، روان نویس ، مداد ، اتد ، قلم ، زونکن ، قیچی ، چسب ، کاغذ ، آبرنگ ، خط کش ، پاک کن و … اشاره نمود.



راه اندازی خط تولید بسته بندی نوشت افزار با سهیم شو

نوشت‌افزار یا لوازم التحریر به مجموعه گسترده‌ای از ابزارهایی گفته می‌شود که برای نگارش، نقاشی یا ترسیم ، به کار می‌روند. نوشت افزار یا لوازم التحریر از اصلی ترین ارتباطات کتبی هزاران سال است. از انواع نوشت افزار‌های موجود در جهان می‌توان به خودنویس ، خودکار ، روان نویس ، مداد ، اتد ، قلم ، زونکن ، قیچی ، چسب ، کاغذ ، آبرنگ ، خط کش ، پاک کن و … اشاره نمود. بنابراین در این مقاله شما را با این موضوع که نوشت افزار چیست و سرگذشت آن چه می‌باشد آشنا کرده ایم. همچنین شما می توانید اقلام مورد نیاز خود را در راستای نوشت افزار از عادل افزار خریداری کنید. لوازم التحریر جدید با استفاده از یک گیاه هسته دار معروف به نام پاپیروس ساخته شد. و در حدود قرن 12 در سراسر اروپا مورد استفاده قرار گرفت و ماندگاری آن در حدود 200 سال بود. این روزها گفته می شود که کلمه “کاغذ” از “پاپیروس” گرفته شده است. امروزه این نوشت افزار توسط کودکان در مهدکودک، دانش آموزان در مدرسه، دانشجویان در دانشگاه، کارمندان در ادارات و موسسات، هنرجویان در آموزشگاه های هنری و … استفاده می شود.

تاریخچه

انسانها از زمان ما قبل تاریخ نوشتن را انجام می دادند. شاید اشکالی که روی سنگ یا چوب می کشیدند را بتوان قدیمی ترین زبان نوشتاری انسانها دانست. مصری ها کاغذهای پوستی را که از پوست حیواناتی چون بز و گوسفند می ساختند. اما تنها ثروتمندان توانایی استفاده از این پوست ها را داشتند که به جای کاغذ استفاده می شد. بعد از آن دوران زبانهای نوشتاری در مکانهای زیادی از دنیا مخصوصأ در خاورمیانه و خاور نزدیک شروع به رشد کردند . با گسترش های سیاسی کشورها به دنبال اختراع زبان نوشتاری رفتند تا معاملات و وقایع تاریخی به صورت مکتوب ثبت شوند. زبان نوشتاری مردم بین النهرین را می توان به عنوان اولین سیستم زبان نوشتاری دانست که ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح وجود داشته و فقط مفاهیمی از اشکال چندضلعی بوده است. به مرور زمان کشیدن اشکال به سمت شکل فعلی زبان نوشتاری سوق پیدا کردند. نوشت افزار جدید با استفاده از یک گیاه به نام پاپیروس توسعه یافت. به این صورت که آنها ساقه های پاپیروس را به شکل نوارهای باریکی در آورده و لایه لایه کنار هم قرار می دادند طوری که در هم فرو روند. سپس این رشته ها را در آفتاب خشک می کردند. کلمه “Paper” که امروزه در زبان انگلیسی به کار می رود از کلمه “پاپیروس” گرفته شده است. با پیشرفت تکنولوژی، نوشتن روز به روز کم کاربردتر کنند. به منظور اینکه هنر نوشتار رو به انقراض نرود، روز جهانی لوازم التحریر در سال ۲۰۱۲ به وجود آمد. همان گونه که می دانید روز جهانی لوازم تحریر 25 آوریل مصادف با 5 اردیبهشت می باشد.

انواع نوشت افزار

رایج ترین لوازم التحریر مداد، خودکار، دفتر، پاک کن، تراش و دفتر یادداشت هستند که ما از کودکی تا پیری با آنها سر و کار داریم. اما باید گفت که آنها به دسته های مختلفی مانند نوشت افزار تحصیلی، لوازم اداری و لوازم بایگانی تفکیک می شوند که در برخی از آنها ممکن است لوازم مشترک نیز موجود باشد. لوازم التحریر یا نوشت افزار خود به دسته های مختلفی از جمله :

  • قلم ها

یکی از انواع نوشت افزار می باشند که به وسیله آن ها جوهر به سطح کاغذ افزوده می شود و شامل: مداد ، خودکار ، روان نویس ، اتود ، ماژیک و ...می باشد.

  • لوازم طراحی

به وسایل مختلفی که در طراحی و یا نقاشی از آن ها استفاده می شود مانند : قلم مو ، مداد رنگی ، گواش ، مداد شمعی و رنگ و روغن ، بوم نقاشی ، تخته شاسی و ... گفته می شود.

  • انواع کاغذ و دفتر

از دیگر انواع لوازم التحریر یا نوشت افزار ها دفترها می باشند که مجموعه ای از کاغذهای متصل به هم هستند که می توانند به وسیله چسب ، نخ و یا سیم به هم متصل شده باشند. معمولأ سایز مناسب دفتر و کاغذ برای نوشتن انواع سایز استاندارد مانند: A5 ، A4 ، A3 و ... می باشد.

  • انواع لوازم التحریر رومیزی

شامل نوار چسب ، پایه چسب ، دستگاه منگنه ، سوراخ کن ، سوزن و ... می باشد.

  • لوازم ذخیره سازی

شامل از پوشه ، کلاسور ، زونکن و ... می باشد.

  • پاک کن و تراش

این دو وسیله از کاربردی ترین ها از لوازم التحریر یا نوشت افزار ها می باشند.

بسته بندی نوشت افزار

بسته‌بندی لوازم التحریر یک شغل بسیار ساده و رنگارنگ است که در منزل می‌توانید انجام دهید. در چند سال اخیر وضعیت زندگی مردم کل دنیا، دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفته است. از این رو بسیاری از شغلها از بین رفت و بسیاری شغل‌های جدید جایگزین آنها شد. از این رو به طرفداران مشاغل خانگی روز به روز افزوده می‌شود. بسته‌بندی لوازم التحریر نیز از انواع مشاغل خانگی محسوب می شود که کار ساده ای بوده و به هیچ سرمایه ای برای شروع کار نیاز ندارد.

راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار در خانه با سهیم شو

راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار در خانه تنها یکی از ده ها طرح پیشنهادی شرکت سهیم شو می باشد. شما می توانید با کمترین سرمایه گذاری از مبلغ بیست میلیون تومان تا دویست میلیون تومان طرح های تولیدی و خدماتی سود ده دریافت کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید. کارشناسان ما در شرکت سهیم شو صفر تا صد فرآیند راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار در خانه را برای شما ترسیم می کنند و بعد از بررسی و تصمیم نهایی، پکیج طرح توجیهی و مراحل اجرایی را دریافت خواهید کرد که شامل موارد زیر می باشد:

ارائه طرح توجیهی و اقتصادی

همراهی برای جانمایی طرح

همراهی در اخذ مجوزات لازم

معرفی ماشین آلات با کیفیت و قیمت مناسب

معرفی مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب

آموزش روشهای تولید وبسته بندی

تهیه بسته بندی

کمک در جهت طراحی نوع بسته بندی

معرفی سرمایه گذار

معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات

تبلیغات رایگان

معرفی خریداران تضمینی محصولات

همراهی در فروش بیشتر

همراهی جهت احداث واحد صنعتی

معرفی نمایشگاه ها و فرصتهای نمایشگاهی

معرفی بازاریابها و عمده فروشها

شرکت سهیم شو در زمینه راه اندازی خطوط تولید خانگی سابقه کار طولانی و حرفه ای دارد و با توجه به سرمایه شما و در نظر گرفتن تمامی موارد، طرح توجیهی قابل قبول و مطابق با سرمایه شما را ارائه می دهد. بسته‌بندی نوشت افزار در خانه یک کسب و کار کم هزینه و بسیار پرسود از نظر اقتصادی می باشد. برای راه اندازی این خط تولید با کارشناسان ما در شرکت سهیم شو تماس بگیرید تا تمامی موارد مطابق با بودجه در نظر گرفته شما توسط کارشناسان ما بررسی شود و بهترین شرایط کاری با سود بالا برایتان راه اندازی گردد. شرکت سهیم شو در زمینه های مختلفی از جمله راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار در خانه موفقیت های بسیاری کسب کرده است و قادرند با تمامی شرایط بودجه و محل احداث بهترین خط تولید را راه اندازی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار با شماره 09198133354 مهندس ح سن نژاد تماس بگیرید. مشاورین ما در کمترین زمان با شما تماس گرفته و خدمات زیر را ارائه خواهند داد:

مشاوره تلفنی تا تحقق نتیجه دلخواه شما

مشاوره حضوری تا سه جلسه

امکان بازدید از مکانهای صنعتی و خدماتی مرتبط با طرح شما

بازدید از ماشین آلات و دستگاههای مورد نیاز طرحتان

اطلاع از شرایط و قوانین و مراحل اخذ مجوزات

اطلاع از میزان سود دهی شغل مد نظرتان

دریافت پیشنهادات سرمایه گذاری از سهیم شو

اطلاع از جدیدترین طرح ها

راه ارتباطی ما

www.sahimsho.com

https://instagram.com/sahim.sho

https://chat.whatsapp.com/E7lSdnS9Vin4ZOEEe1RYHO

برای کسب اطلاعات بیشتر و راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

با تشکرگروه سهیم شو

مقاله در حال بروزرسانی می باشد.

تولید در خانه- کار در خانه- کسب و کار خانگی- کار خانگی- کارآفرینی- خود اشتغالی با سهیم شو- کسب و کارخانگی با سهیم شو- کارآفرینی با سهیم شو- خود اشتغالی- کار در خانه با سهیم شو- بسته‌بندی نوشت افزار در خانه- بسته‌بندی نوشت افزار- راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار در خانه- راه اندازی خط تولید بسته‌بندی نوشت افزار



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...