خرید سنگ
to top

بسته بندی قند در خانه با سهیم شو


2209
زمان مطالعه: 6 دقیقه, 24 ثانیه

شما می توانید با قندشکن های دستی و معمولی کارتان را آغاز کنید. اما این راه هم زمان زیادی مصرف می شود و هم به صرفه نیست. دستگاه های مختلفی برای خردکردن قند وجود دارد که براساس توان تولیدشان قیمت گذاری می شوند. دستگاه های کوچک خانگی معمولا ٢٠٠ کیلوگرم در ساعت قند خرد می کنند. اندازه دستگاه حدودا ٢ در ٣ متر است و حداقل قیمت دستگاه های کوچک بین در حدود 5 میلیون تومان است. بنابراین به سرمایه زیادی نیاز ندارد.



بسته بندی قند در خانه

امروزه بنا بر دلایل زیادی همچون: ایجاد سروصدا، پرمشغله بودن پدرها و مادرها و… قندهای مصرفی خانوار دیگر در خانه خرد و بسته بندی نمی شود و از فروشگاه ها به صورت خرد شده و بسته بندی شده تهیه و وارد قندانهای خانه ها می گردد. یکی از کارهایی که می توان در خانه به عنوان شغل دوم و درآمدزا انجام داد، همین خرد کردن و بسته بندی قند است. برای شروع کار بسته بندی قند در خانه باید به تمامی جوانب بصورت جدی فکر کنید و همه موارد را در نظر بگیرید. ما در این مقاله تمامی موارد را برایتان بصورت اجمالی بررسی کرده ایم که در ادامه به آ خواهیم پرداخت. قبل از شروع کار کارشناسان با تجربه ما در شرکت سهیم شو مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه بسته بندی قند در خانه با شماره 09198133353 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

بسته بندی قند در خانه

دستگاه خرد و بسته بندی قند در خانه

شما می توانید با قندشکن های دستی و معمولی کارتان را آغاز کنید. اما این راه هم زمان زیادی مصرف می شود و هم به صرفه نیست. دستگاه های مختلفی برای خردکردن قند وجود دارد که براساس توان تولیدشان قیمت گذاری می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه بسته بندی قند در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

دستگاه خرد و بسته بندی قند در خانه

نحوه تهیه مواد اولیه

برای این که حداکثر سود لازم را ببرید باید با تولید کننده اصلی در ارتباط باشید. بنابراین اولین گام شما تماس و صحبت با کارخانه ها باشد و برای خرید قند باید به کارخانه های قند مراجعه کنید. زیرا برخی از کارخانه ها حاضر می شوند حجم کمتر از چند تن به متقاضیان خود می فروشند. پس کافی است کمی در اینترنت جست وجو کنید یا با چند کارخانه قند تماس بگیرید. در ابتدای کار باید خودتان بازاریابی کنید و میتوانید قندهای تولیدی خود را به مغازه ها، رستورانها و فروشگاه ها، ادارات عرضه کنید. مدتی بعد که کارتان تمیز و درست باشد، به شما سفارش می دهند. بنابراین تمیزی کار بسیار مهم است، محلی که دستگاه را در آن قرار میدهید مرتب و بدور از آلودگی باشد، همچنین افرادی که با دستگاه و قندها در ارتباط هستند نیز باید اصول بهداشتی را کاملا رعایت کنند تا بتوانید مجوزهای لازم را دریافت نمایید.

نحوه تهیه مواد اولیه

ضایعات خرد و بسته بندی قند در خانه

فرآیند خرد و بسته بندی قند، ضایعاتی را به همراه دارد، که میتوانید این خاک قند باقی مانده را به فروشگاه های لوازم قنادی، قنادیها و کارگاههای شیرینی پزی بفروشید. برخی افراد به زیبایی بسته بندی هم توجه میکنند، اما بسیاری هم هستند که در قبال پولی که پرداخت میکنند مایلند حجم بیشتری از کالا را داشته باشد حتی اگر بسته بندی شکیلی نداشته باشد. همچنین شما میتوانید دو نوع بسته بندی را با یک حجم و اندازه قند عرضه کنید، البته با دو قیمت متفاوت، که بسته بندی ساده را با قیمت حقیقی و بسته بندی شکیلتر را با قیمتی بالاتر عرضه کنید.

ضایعات خرد و بسته بندی قند در خانه

سود بسته بندی قند در خانه

در حال حاضر هر کیلوگرم قند در کارخانه بین ٢١٠٠ تا ٢۵٠٠تومان قیمت دارد. برای تهیه یک تن قند تقریبا به ٢ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان نیاز دارید. اگر میزان ضایعات یک تن را از این مبلغ کم کنیم هر کیلوگرم قند خردشده برای خودتان حدود ٢٨۵٠تومان تمام می شود. با توجه به فضای رقابتی موجود در بازار ١٠٠تومان سود برای هر کیلوگرم قند خردشده، سود مناسبی برایتان به حساب می آید.

سود بسته بندی قند در خانه

هزینه دستگاه بسته بندی قند

مشخصات انواع دستگاه بسته بندی قند

بسته بندی گرانولی بک سیل 1-100 گرم
بسته بندی گرانولی سه طرف دوخت 1-100 گرم
بسته بندی گرانولی بک سیل 2-200 گرم
بسته بندی گرانولی سه طرف دوخت 2-200 گرم
بسته بندی گرانولی بک سیل 5-500 گرم
بسته بندی گرانولی سه طرف دوخت 5-500 گرم
بسته بندی گرانولی بک سیل 25-1200 گرم
بسته بندی گرانولی سه طرف دوخت 25-1200 گرم
بسته بندی گرانولی بک سیل 25-2500 گرم
بسته بندی گرانولی سه طرف دوخت 25-2500 گرم
بسته بندی گرانولی 3 هد بک سیل 2-200 گرم
بسته بندی گرانولی 3 هد سه طرف دوخت 2-200 گرم
بسته بندی ماردونی بک سیل یا سه طرف دوخت

برای اطلاع از قیمت دستگاه و دستگاه های مشابه با قیمت خرید مناسب و بصرفه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

بسته بندی قند در خانه با سهیم شو

بسته بندی قند در خانه تنها یکی از ده ها طرح پیشنهادی شرکت سهیم شو می باشد. شما می توانید با کمترین سرمایه گذاری از مبلغ بیست میلیون تومان تا دویست میلیون تومان طرح های تولیدی و خدماتی سود ده دریافت کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه بسته بندی قند در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

بسته بندی قند در خانه با سهیم شو

کارشناسان ما در شرکت سهیم شو صفر تا صد فرآیند راه اندازی خط تولید بسته بندی قند در خانه را برای شما ترسیم می کنند و بعد از بررسی و تصمیم نهایی، پکیج طرح توجیهی و مراحل اجرایی را دریافت خواهید کرد که شامل موارد زیر می باشد:

• ارائه طرح توجیهی و اقتصادی

• همراهی برای جانمایی طرح

• همراهی در اخذ مجوزات لازم

• معرفی ماشین آلات با کیفیت و قیمت مناسب

• معرفی مواد اولیه با کیفیت و قیمت مناسب

• آموزش روشهای تولید وبسته بندی

• تهیه بسته بندی

• کمک در جهت طراحی نوع بسته بندی

• معرفی سرمایه گذار

• معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات

• تبلیغات رایگان

• معرفی خریداران تضمینی محصولات

• همراهی در فروش بیشتر

• همراهی جهت احداث واحد صنعتی

• معرفی نمایشگاه ها و فرصتهای نمایشگاهی

• معرفی بازاریابها و عمده فروشها

شرکت سهیم شو در زمینه راه اندازی خطوط تولید خانگی سابقه کار طولانی و حرفه ای دارد و با توجه به سرمایه شما و در نظر گرفتن تمامی موارد، طرح توجیهی قابل قبول و مطابق با سرمایه شما را ارائه می دهد. بسته بندی قند در خانه یک کسب و کار کم هزینه و بسیار پرسود از نظر اقتصادی می باشد. برای راه اندازی این خط تولید با کارشناسان ما در شرکت سهیم شو تماس بگیرید تا تمامی موارد مطابق با بودجه در نظر گرفته شما توسط کارشناسان ما بررسی شود و بهترین شرایط کاری با سود بالا برایتان راه اندازی گردد. شرکت سهیم شو در زمینه های مختلفی از جمله راه اندازی خط تولید قند در خانه موفقیت های بسیاری کسب کرده است و قادرند با تمامی شرایط بودجه و محل احداث بهترین خط تولید را راه اندازی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه بسته بندی قند در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

بسته بندی قند در خانه با سهیم شو

مشاورین ما در کمترین زمان با شما تماس گرفته و خدمات زیر را ارائه خواهند داد:

• مشاوره تلفنی تا تحقق نتیجه دلخواه شما

• مشاوره حضوری تا سه جلسه

• امکان بازدید از مکانهای صنعتی و خدماتی مرتبط با طرح شما

• بازدید از ماشین آلات و دستگاههای مورد نیاز طرحتان

• اطلاع از شرایط و قوانین و مراحل اخذ مجوزات

• اطلاع از میزان سود دهی شغل مد نظرتان

• دریافت پیشنهادات سرمایه گذاری از سهیم شو

• اطلاع از جدیدترین طرح ها

راه ارتباطی ما

بسته بندی قند در خانه با  سهیم شو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید دستگاه بسته بندی قند در خانه با شماره 09198133354 مهندس حسن نژاد تماس بگیرید.

با تشکرگروه سهیم شو

مقاله در حال بروزرسانی می باشد.

تولید در خانه- کار در خانه- کسب و کار خانگی- کار خانگی- کارآفرینی- خود اشتغالی با سهیم شو- کسب و کار خانگی با سهیم شو- کارآفرینی با سهیم شو- خود اشتغالی- کار در خانه با سهیم شو- تولید قند در خانه- تولید قند- خط تولید قند در خانه- راه اندازی خط تولید قند در خانه- خط تولید قند



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...