خرید سنگ
to top

ایا کارخانه بیک تعطیل شده است؟


528
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 22 ثانیه



 

کارخانه بیک/آیا کارخانه بیک تعطیل شده است؟

شرکت بیک bic  در سال 1945 توسط مارسل بیک تاسیس شده است.محصولات این شرکت بیشترتولید  یک‌بارمصرف هستند ازمانند :اهنربا,تیغ ریش تراش,فندک واز معروف ترین محصولات این کارخانه خودکار بیک  است.کارخانه بیک بیشترین رقابت را با کارخانه فابرکاستل و ژیلت در محصولات یکبار مصرف مانند خودکار و تیغ ریش تراش دارد.

خودکار بیک اولین محصول این کارخانه است که بیش از شصت سال از تولید ان می گذرد و هنوزم با نام بیک شهرت دارد.

در سال 1375 ایران کارخانه عطر سازی بیک را از شرکت  بیک خریداری کرد.


 

آیا کارخانه بیک تعطیل شده است؟

در جواب این سوال باید جواب منفی داد.مدیر کارخانه بیک در تکذیت این شایع که کارخانه بیک تعطیل شده است گفتند:کارخانه فعال است و همه 130 کارگر آن مشغول به کار هستند.

مدیر کارخانه بیک در پی تاکید این موضوع که هیچ یک از نیروهای کارخانه تعدیل نشده اند افزود:بخش‌هایی از خطوط تولید مثل خطوط تولید خودکار با ظرفیت کمتر مشغول به کار هستند ولی کارگران آن به بخش‌های دیگر که کاملاً فعالند، منتقل شده‌اند.

 

مدیرکارخانه بیک افزود: برای دریافت ارز دولتی ثبت نام کرده‌ایم و اگر دولت مساعدت کند و ارز دولتی به این واحد قدیمی اختصاص دهد، همه قسمت‌های کارخانه فعال خواهد شد و تولید را با تمام ظرفیت ادامه خواهیم داد.

 

در پی این گفتگوها تعطیلی کارخانه بیک صحتی ندارد و این کارخانه هنوز هم به فعالیت خود در زمینه تولید محصولات بیک ادامه می دهد و تنها از دولت کمک می خواهند برای ادامه فعالیت خود در عرصه تولیدات محصولات یکبار مصرف است.



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...