خرید سنگ
to top

آیا کارخانه داروگر تعطیل شده است؟


593
زمان مطالعه: 1 دقیقه, 22 ثانیه



 

کارخانه داروگر/آیا کارخانه داروگر تعطیل شده است؟

داروگر نام شرکتی است که تولیدات مواد شوینده را دارد.کارخانه داروگر در سال 1307 در شهرک صنعتی اصفهان تاسیس شده است.از اولین و مهم ترین محصولات این کارخانه می توان به صابون اشاره کرد.در حدود 13 سال بعد کارخانه داروگر به منظور گسترش فعالیت و تولیدات محصول خود از اصفهان به تهران انتقال پیدا کرد.

 

پس از انتقال کارخانه داروگر از اصفهان به تهران این کارخانه تصمیم به گسترش محصولات کرد و به تولیدات خود دیگر محصولات بهداشتی و ارایشی را اضافه کرد.کارخانه داروگر در سال 1336 به ثبت رسید با عنوان شرکت داروگر.

 

بعد ها این کارخانه گسترش پیدا کرد و محصولات متنوع و زیادی را تولید کرد.از جمله محصولات کارخانه داروگر می توان به صابون نخل نشان شامپو تخم مرغی مایع ظرفشویی ریکا و … اشاره کرد.

 

آیا کارخانه داروگر تعطیل شده است؟

در سه سال متوالی خبری مبنی بر تعطیل شدن  و تعدیل شدن کارخانه داروگر منتشر شد.هر سه سال به دلایلی مختلف.در سال 1395و1396 و 1397 .این اخبار تکذیب شده است و کارخانه داروگر همچنان به فعالیت خود ادامه می altاستان تهران از این کارخانه دیدن کردن و در ادامه توضیح دادن:

(( شرکت داروگر برند قدیمی کشور در تولید محصولات بهداشتی است که بیش از 90 سال در تولید انواع صابون، شامپو و سایر مواد شوینده فعالیت دارد. این شرکت نه تنها تعطیل نشده بلکه هم اکنون بطور جد فعالیت می کند و طبق گزارش مدیران  مربوطه میزان تولید آن نسبت به سال گذشته نیز افزایش تولید داشته است.))

 

در سال 1397 تمام نیروهای کارخانه داروگر به مدت 1 ماه به مرخصی اجباری رفتند.



نظرات

loader

لطفا شکیبا باشید ...